Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2017 05:51 PM)
26608 Weergaven
britt3131
Apprentice
Opties

Hoi,

Ik heb al sinds dag 1 het probleem dat ik voor bepaalde apps geen popup meldingen krijg, er staat wel een getal bij de app zelf maar niks in het berichtencentrum of op mijn beginscherm wat heel omhandig is want het is bij onderandere Smartschool, clue, marktplaat, 2dehands.be en clash of clans. Waarschijnlijk bij nog veel meer apps maar daar ben ik nog niet achter vooral de eerst genoemde apps zijn heel erg belangrijk OOK bij berichten krijg ik GEEN meldingen wat nog het aller vervelendste is mijn gsm maakt ook geen geluid, hij trilt bij berichten wel wat bij andere apps niet is maar komt nog steeds niet op mijn startscherm of berichtencentrum wat er voor zorgt dat ik vele berichten mis.

Wat kan ik doen om dit optelossen, ik heb alles in intellingen al afgezocht en aan/uit gezet om het optelossen maar niks helpt, ook in de instellingen van de apps zelf kan ik niks vinden.

Mvg Britt 

Ik heb een samsung galaxy s8 plus 

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi Britt, wat apart dat de meldingen niet goed/totaal niet binnen komen. Zou je voor mij een aantal dingen willen controleren? Als eerste vraag ik mij af of je gebruik maakt van een spaarstand (of een app die dit voor je doet), dit kan namelijk ervoor zorgen dat sommige apps worden tegengehouden. 

Daarnaast vraag ik mij af of je gegevensbesparing aan hebt staan. Deze optie kun je vinden via Instellingen > Verbindingen > Gegevensverbruik > Gegevens opslaan. Staat deze optie aan of uit? 

Een andere optie is de standaard meldingeninstellingen, deze kun je vinden via Instellingen > Meldingen. Staat hier alles gewoon aan? Rechtsboven via geavanceerd kun je ook nog even kijken of alles goed staat. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Super! Geniet dan maar weer van je top telefoon :winking-face: 

---------
Signature-Note10

Oplossing
TamaraKort
Student
Opties

inmddels na tel contact opgelost door een reset naar fabrieksinstellingen te doen

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Hi Britt, wat apart dat de meldingen niet goed/totaal niet binnen komen. Zou je voor mij een aantal dingen willen controleren? Als eerste vraag ik mij af of je gebruik maakt van een spaarstand (of een app die dit voor je doet), dit kan namelijk ervoor zorgen dat sommige apps worden tegengehouden. 

Daarnaast vraag ik mij af of je gegevensbesparing aan hebt staan. Deze optie kun je vinden via Instellingen > Verbindingen > Gegevensverbruik > Gegevens opslaan. Staat deze optie aan of uit? 

Een andere optie is de standaard meldingeninstellingen, deze kun je vinden via Instellingen > Meldingen. Staat hier alles gewoon aan? Rechtsboven via geavanceerd kun je ook nog even kijken of alles goed staat. 

---------
Signature-Note10
britt3131
Apprentice
Opties

HEEL ERG BEDANKT, 

al mijn meldingen werken weer zoals het hoort.

Dit maakt mij weer bereikbaar via sms,

Echt heel erg bedankt!!!

Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Super! Geniet dan maar weer van je top telefoon :winking-face: 

---------
Signature-Note10
TamaraKort
Student
Opties

ik heb hetzelfde probleem, mijn meldingen staan goed aan. En mijn gegevens opslaan staat op uit

Dus ik weet niet waar het nu aan kan liggen. ik heb een S8

0 Likes
Oplossing
TamaraKort
Student
Opties

inmddels na tel contact opgelost door een reset naar fabrieksinstellingen te doen

0 Likes
vanDalens
First Poster
Opties

Thanks Nick. Al weken bezig, van alles geprobeerd en eigenlijk de moed al opgegeven. Het probleem bij mij was een "schoonmaak" app die meldingen tegen hield. Hoezo ik hier zelf niet opgekomen ben, geen idee, maar dankzij dit bericht is alles opgelost. Nogmaals bedankt. 

Ludeejee
First Poster
Opties

Beste, 

Ik had hetzelfde probleem, en bij mij was het denk ik de spaarstand die in de weg zat. Is het mogelijk om meldingen van bepaalde apps ook in spaarstand door te laten gaan? Door bijvoorbeeld een instelling te veranderen oid?

Ik hoor graag van u.

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Ludeejee,

Goed om te lezen jij de oorzaak gevonden hebt.

Afhankelijk van jouw toestel hebben wij de instelling "aangepaste spaarstand", dan zal er gekeken worden naar jouw gebruikspatronen en aan de hand daarvan de spaarstand toepassen. Als je deze optie op jouw toestel hebt kan je deze vinden via: Instellingen > Batterij en apparaatonderhoud > Drie puntjes > Automatische instelling > Aangepaste spaarstand.

rsz-846676\
0 Likes
Tinkerbell1
Pathfinder
Opties
Hoi, ik heb de laatste tijd het zelfde probleem maar dan met mijn flip4 en de Samsung healt app en de verjaardag app ik krijg geen melding door op de flip4 tenzij ik de app eerst openend, en dan alleen op mijn flip4 en niet op de watch4 en de watch6 dit gaat om de trainingen die je via se app kunt volgen zoals "krijg een gespierd lichaam " kan iemand mij hiermee helpen 1720174124557.jpg
0 Likes