Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pay

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2017 11:34 AM)
36251 Weergaven
Leidenvanes
First Poster
Opties

Heey iedereen,

Ik ben al een tijdje on het bezit van een Gear S3 nu zou ik daar graag mee willen betalen dit zou met Samsung pay kunnen maar dat is nog steeds niet in Nederland op diverse sites wordt al 3 jaar geroepen dat het komt maar helaas tot op heden niets van dat alles.

weet iemand hier iets meer over? 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoihoi, leuk dat je de Community hebt gevonden!

Over Samsung Pay in Nederland is helaas nog niets bekend. Dit heeft onder meer te maken met de regels en de banken 😉

Ik hoop met je mee dat het binnenkort wel beschikbaar is!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @dhrMulder, als de app nog niet beschikbaar is voor de Gear, dan ligt dit bij de app-ontwikkelaar (in dit geval de bank). Deze moet de app beschikbaar maken voor Tizen. Helaas hebben wij daar geen invloed op.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoihoi, leuk dat je de Community hebt gevonden!

Over Samsung Pay in Nederland is helaas nog niets bekend. Dit heeft onder meer te maken met de regels en de banken 😉

Ik hoop met je mee dat het binnenkort wel beschikbaar is!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
dhrMulder
First Poster
Opties

Hi,

ik heb ook een S3 watch en S8 phone en wil graag de Rabo wallet app gebruiken met de S3.

Daar, naar mijn beste weten, de OS van de S3 geen android is maar Tizen, is nog maar bijzonder de vraag of Rabobank hiervoor een app gaat ontwikkelen. Dus met Samsung Pay is het mogelijk wel te koppelen...

Vraag is ligt het 'probleem' bij Samsung NL of bij de Nederlandse banken (Rabobank/ ABN Amro/ ING etc)?

Groet,

een Samsung fan

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

- verwijderd - te snel gelezen - Sorry!

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @dhrMulder, als de app nog niet beschikbaar is voor de Gear, dan ligt dit bij de app-ontwikkelaar (in dit geval de bank). Deze moet de app beschikbaar maken voor Tizen. Helaas hebben wij daar geen invloed op.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
xorinzor
First Poster
Opties

@Tim dat vind ik een beetje een slecht argument. Samsung is degene die flink loopt te promoten met het contactloos betalen en in vele artikelen dat het "snel" naar nederland zou komen, dan mogen zij dat ook wel eens gaan onderbouwen. Of op z'n minst eraan gaan meehelpen dat banken een tizen app gaan maken (samsung wil immers zelf zo nodig hun eigen OS hebben ipv een globaal bekend / gebruikt OS zoals Android Wear).

Maar, lekker makkelijk om het af te schuiven op de banken als je klanten het product al gekocht hebben :winking-face: Geld is al binnen, dus de service is niet meer nodig.

Laatste keer dat ik ooit een samsung product koop! :smiling-face:

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

@xorinzor, Een ontwikkelaar gaat over zijn eigen product. Samsung kan moeilijk met een wapen het hoofdkantoor van je bank binnenlopen en de aanwezige ontwikkelaars dwingen een Tizen app te maken :winking-face: 

Samsung werkt natuurlijk wel samen, maar het zijn uiteindelijk de ontwikkelaars die hierover gaan. En zeker met een betaalapp, dit moet natuurlijk superveilig zijn en uitgebreid getest worden, gaat hier (hier is zowel het maken als de beslissing om met het maken te beginnen) tijd overheen.

Overigens heb ik geen communicatie gezien vanuit Samsung waarin gesteld wordt dat Samsung Pay snel uitgerold wordt in Nederland. Wel heb ik er roddel en achterklap over gelezen, maar de officiele communicatie is zoals ook in dit topic staat: onbekend.

kevin-sig
dhrMulder
First Poster
Opties

Dank voor je reactie

Snap het, vraag is even hoe we (Samsung gebruikers) landelijke banken kunnen enthousiasmeren...

0 Likes
Swest
First Poster
Opties
is er inmiddels al wel meer te melden? Rabobank doet het inmiddels wel voor Apple, fitbit en Garmin...beetje druk vanuit Samsung mag je dan ook wel verwachten lijkt mij
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook voor ons is dit afwachten en hebben hier geen nieuwe informatie over. Zodra we hier meer over weten of nieuws over hebben zullen we dat ook uitgebreid bekend maken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes