Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby Voice

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2017 05:11 PM)
7775 Weergaven
LaurH
Journeyman
Opties

Af en toe, wanneer mijn telefoon vergrendeld is en het beeldscherm uitstaat (en de telefoon op tafel ligt), begint bixby voice ineens te luisteren. Wat activeert dit? Het lukt mij niet om bixby expres in te schakelen met alleen mijn stem als mijn scherm vergrendeld is, dus ik weet niet of dit stem herkenning is.. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Lauren!

Waarschijnlijk is het wel stemherkenning, maar is die arme Bixby een beetje verward. Kun je proberen om Bixby nog een paar keer je stem te leren zodat-ie weet waar die naar moet luisteren? Dit kan onder de instellingen van Bixby >> Gesproken wake-upopdracht >> Betere nauwkerige gesproken wake-up. Hoe vaker je dit doet, hoe beter Bixby naar jouw stem leert luisteren (en hoe beter hij omgevingsgeluiden weet te negeren).

Ik hoor graag van je hoe dat gaat!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Lauren!

Waarschijnlijk is het wel stemherkenning, maar is die arme Bixby een beetje verward. Kun je proberen om Bixby nog een paar keer je stem te leren zodat-ie weet waar die naar moet luisteren? Dit kan onder de instellingen van Bixby >> Gesproken wake-upopdracht >> Betere nauwkerige gesproken wake-up. Hoe vaker je dit doet, hoe beter Bixby naar jouw stem leert luisteren (en hoe beter hij omgevingsgeluiden weet te negeren).

Ik hoor graag van je hoe dat gaat!

kevin-sig
gjkooijmans
Journeyman
Opties

Hoe kan ik bixby instellen  dat ze ook via 4g werkt want nu is het alleen Wi-Fi of doe ik iets fout

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat probeer je te doen dan? Bixby werkt namelijk altijd met of zonder internet. Met internet kan je vanzelfsprekend Bixby dingen laten doen waar internet voor nodig is, maar buiten dat zouden andere functies moeten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Bixby voice heeft inderdaad altijd een actieve internetverbinding nodig. Bepaalde onderdelen van Bixby Home en Bixby Vision hebben ook een internetverbinding nodig.

Heb je toevallig een besparende functie aan staan? Die verhindert Bixby mogelijk om verbinding te maken met het internet. Sluit alle onderdelen van Bixby uit in de instellingen van je besparende functie (die van Android zelf kun je vinden onder Instellingen >> Verbindingen >> Gegevensgebruik >> Gegevens opslaan). 

kevin-sig
gjkooijmans
Journeyman
Opties
Alles opgelost alleen helaas nog niet in het Nederlands
0 Likes