Hallo iedereen! Ik had een vraag in verband met de Samsung Studentenkorting. Ik zou me graag inloggen op maar ik krijg de melding... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
| Custom List Message Item |
|---|
|
Hallo iedereen! Ik had een vraag in verband met de Samsung Studentenkorting. Ik zou me graag inloggen op maar ik krijg de melding... Bekijk bericht |
|
Sinds een maand als ik mijn mail check op mijn Samsung Galaxy A50 smartphone gebeurt er iets raars. Ik heb daarop een e-mail adres van Telenet... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik gebruik op mijn S8-telefoon en op mijn S2-tablet de vooraf geïnstalleerde email app. Ik gebruik in deze app meerdere accounts van... Bekijk bericht Hi @joop52, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, ik help je graag verder. • Wat is het t... Bekijk bericht |
|
Hallo, Hoe kan het dat ik geen paypal betaalmogelijkheid heb in de Galaxy store, terwijl mijn vriendin dit wel heeft.Ik gebruik een Galaxy... Bekijk bericht Bepaalde (volledige) functies kan je alleen benutten als je een Samsung Watch in combinatie met een ... Bekijk bericht |
|
Beste, al langere tijd probeer ik 2 dingen op te lossen in mijn samsung agenda app op de S9. Zoeken binnen de community heeft geen... Bekijk bericht Heb in de agenda app onder je gmail adres het vinkje aanstaan van de feestdagen? Bekijk bericht |
|
Wij hebben de Samsung eco bubble en hij wilt niet meer aan, van alles al geprobeerd. Bekijk bericht Hi @Liekeh, Controleer of het apparaat nog wel aan gaat, zo ja, controleer dan het kinderslot. Check... Bekijk bericht |
|
Ik heb recent de tablet SM-T290 (TAB A 8.0 2019) gekocht met sd-card. Nu wil ik apps zoals Netflix, Videoland etc. naar mijn sd-card overzetten,... Bekijk bericht Nee dat is niet meer mogelijk, Android heeft die optie weg gehaald bij de meeste apps omdat dit vaak... Bekijk bericht |
|
|
|
Galaxy S9. Ik heb mijn Samsung Galerij gesynchroniseerd met Onedrive. Dat ging op zich prima, maar ik ontdekte dat de nieuwe afbeeldingen... Bekijk bericht Dankjewel voor de terugkoppeling, Johan! En wat goed om te lezen dat het hiermee is opgelost. Mochte... Bekijk bericht |
|
Geachte, Ik hoop dat dit bericht u in goede gezondheid ontvang. Drie weken geleden heb ik via HiFi Klubben een tv gekocht tijdens de... Bekijk bericht @Wm9 Hoi Wouter, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community en gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwin... Bekijk bericht |
|
|
|
Goedendag, opeens gaat mijn wekker aan met een geluid terwijl daarvoor was er alleen een trilsignaal. Op een dag ging er dat deuntje aan en ik... Bekijk bericht In je app scherm zoek je de app 'Klok' hiermee stel je de alarmen in, aan de rechterkant in de app z... Bekijk bericht |
|
Beste leden, weet iemand hoe ik de virtuele camera op de S10 kan zetten...mijn vorige telefoon was een S8+ en daar stond die dus standaard... Bekijk bericht Ja, ik heb ook contact gehad met iemand van Samsung zelf, die zei ook dat die functie er niet op sta... Bekijk bericht |
|
Ik gebruik de bij Samsung standaard geïnstalleerde e mail app. Ivm omschakelen naar andere e mail wil ik mails ol het oude adres automatisch... Bekijk bericht |
|
Ik heb via de Microsoft store op mijn windows 10 PC de Samsung notes app geïnstalleerd. Maar ik heb ook een familiegroep op mijn Samsung-account.... Bekijk bericht Hi @ArT231, Welkom op de Community. Staat de familiegroep gekoppeld aan jouw Samsung Account? En ik ... Bekijk bericht |
|
Hallo, Nadat ik afgelopen week contact heb gehad met een van jullie medewerkers, zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet mogelijk is... Bekijk bericht |
|
|
|
Samsung notes is one of the default apps with Samsung in its name and does not change the app title depending on the system language. Which does... Bekijk bericht |
|
Na de laatste update worden de trappen niet meer geregistreerd Moet je weer zelf inschakelen. De stappen kloppen niet ... Bekijk bericht |
|
Goeiemiddag, Heb een Samsung a71 en die leest via bleuthoot berichten voor op de radio. Hoe schakel ik dit uit? Het is alleen met bleuthoot.... Bekijk bericht Ga naar instellingen/ toegankelijkheid/ schermlezer en kijk of dit aanstaat. Ik denk dat je probleem... Bekijk bericht |
| Onderwerp | Likes |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 2 |