Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan ik edge panelen nog gebruiken in one ui 7?

(Onderwerp aangemaakt op: dinsdag)
99 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik heb de update naar One ui 7 aangeboden gekregen maar voor ik update wil ik weten of ik edge panelen nog kan gebruiken in one ui 7. Ik vind het super handig en ik hoorde al geluiden dat het zou verdwijnen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sydbarrett
Explorer
Opties
Hoj blijft hoor eergisteren dr ui 7.0 gehad flinke download. Panel werkt gewoon met samsung panels, alles wat je hebt geïnstalleerd blijft geeoon, let wel op dat je in de samsung en playstore de aps update gaat meestal vanzelf bij playstore gewoon openen en het wordt van zelf aangegeven als update s 34 of 54 ja alles aantikken en fff geduld 👌

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
GalaxyJP13
Student
Opties
Ik weet het niet zeker, maar op reddit zeggen ze dat de eigenaar paneel niet verdwijnd maar de downloadbare van de galaxy store wel weg gaan.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Ohh! Gelukkig maar. De app edge panels heeft zijn panel naar de play store verplaatst. Dit vind ik een van de beste apps die ik ooit gehad heb
0 Likes
GalaxyJP13
Student
Opties
Eigenaar was een typo van autocorrect voor edge ok.
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Autocorrect kan soms een pain in the ass zijn
0 Likes
Oplossing
Sydbarrett
Explorer
Opties
Hoj blijft hoor eergisteren dr ui 7.0 gehad flinke download. Panel werkt gewoon met samsung panels, alles wat je hebt geïnstalleerd blijft geeoon, let wel op dat je in de samsung en playstore de aps update gaat meestal vanzelf bij playstore gewoon openen en het wordt van zelf aangegeven als update s 34 of 54 ja alles aantikken en fff geduld 👌
Sydbarrett
Explorer
Opties
😂 Ag d of t als we het maar begrijpen
0 Likes
Sydbarrett
Explorer
Opties
Ik heb voor de duidelijkheid de gal. 's24 ultra. En de gal s20+ de s20 herft nog geen nieuwe ui gehad als ik het goed volg alleen vanaf de s22+ wel krijgt de 20+ veiligheid s updates. 👋
0 Likes
Sydbarrett
Explorer
Opties
Op zeker van wel. Tenminste bij mij werkt het. Gelukkig. Onmisbaar. Mja hier de gal s24ultra, hoop voor de mindere toestellen ook,