Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan app niet verwijderen uit Veilige Map

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2022 11:09 AM)
1108 Weergaven
poelie
First Poster
Opties

Hallo, ik heb itsme in mijn veilige map gezet, maar is moeilijk te gebruiken zo op mijn gsm. Ik zou de app eruit willen halen, maar weet niet hoe.
Hem opnieuw afhalen en activeren lukt ook niet

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Verplaats inhoud van de Veilige map naar een normaal toegankelijke map

Als je de inhoud van de Veilige map naar een normale map wilt verplaatsen:

1
Selecteer de items die je wilt verplaatsen.
2
Tik rechtsboven op het pictogram "Meer opties" om het optiemenu te openen.
3
Tik op "Verplaatsen uit Veilige map".

De bestanden worden in de "oorspronkelijke" versie naar de bijbehorende map verplaatst.

Uit de veilige map halen

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/gebruik-van-veilige-map/#:~:text=Ga%20naar%20Inste....
JufNes
Pioneer
Opties
Ik heb de optie 'verplaatsen uit veilige map' niet?

Ik heb een Galaxy A52s
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JufNes,

Bedankt voor jouw bericht.  Bij 'Mijn bestanden?' uit de Veilige map zou je na het selecteren van het bestand de 3 puntjes aan kunnen klikken. Daar onderin staat de optie Verplaatsen uit Veilige map. Wanneer dit niet ziet en jouw toestel is helemaal up-to-date kunnen wij op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JufNes
Pioneer
Opties
Dank je wel, Ajay! Ik maak even een lijstje van alle 'gekke' dingen die ik tegenkomen en dan schakel ik Hulp op Afstand in.

Ook bedankt voor je reacties 👍🏽
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag gedaan JufNes,

Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt en hopelijk wordt het snel voor jou opgelost.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Dutchy55
First Poster
Opties
Ik heb zelfde voorval, inmiddels a bekend wat er gedaan moet worden als de drie puntjes er niet zijn?
0 Likes