op
18-04-2021
08:57 AM
- laatst bewerkt op
16-08-2021
08:38 AM
door
Tessa
Hallo allemaal,
Tegenwoordig moet je voor sommige websites met je digid inloggen en een id check uitvoeren. De id check lukt niet. Ik krijg dan de melding 'Geen ondersteunende app voor deze nfc tag'. Weten jullie hoe ik dit op los? Ik heb een s9 met Android versie 10
Nfc staat aan, alle updates zijn uitgevoerd....
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-02-2022 08:30 AM
Hi @puppie, goedemorgen.
Wat bedoel je precies met een geteste versie? Je hebt zo te lezen wel al het één en ander geprobeerd 👍 Zet je nadat je de fabrieksinstellingen hebt gereset ook een back-up terug? Stel na een reset je telefoon in als nieuw en zet hierbij geen back-up terug maar installeer de apps één voor één vanuit de Play Store, zo weet je zeker dat de apps ook de laatste versie hebben.
Ook hebben we een mogelijkheid om met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 04-02-2022 11:21 AM
Als jouw telefoon niet werkt zoals in de specificatie is omschreven kan je deze het beste laten nakijken bij één van onze service punten, je telefoon zal dan onderzocht worden door onze technici. Wanneer jouw telefoon een nieuwe software versie heeft ontvangen zal er voor de apps ook een update uitgerold dienen te worden.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
22-02-2022 10:54 AM - bewerkt 22-02-2022 04:01 PM
op 22-02-2022 03:04 PM
Hi @Rieti, goedemiddag.
Is het nog gelukt om je DIGI-D te activeren? Heb je misschien een cover om je telefoon geplaatst? En wanneer krijg je deze melding precies te zien? Kan je hier anders een schermafdruk van maken en deze hier delen? Dan kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 22-02-2022 03:18 PM
op 22-02-2022 04:00 PM
op 22-02-2022 04:43 PM
Dankjewel voor reactie. Heb je misschien een cover om je telefoon geplaatst? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Staat er voor jouw telefoon misschien nog een update klaar voor Android 12? 😇
Groeten,
Martijn
op 22-02-2022 05:16 PM
op 22-02-2022 08:20 PM
op 22-02-2022 08:24 PM