Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik kan geen mail meer op mijn telefoon bekijken

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2025 10:45 PM)
220 Weergaven
Riek87
Explorer
Opties
Ik kre3g opeens vanuit het niets de melding dat ik opnieuw moest inloggen op mujn mail account in de mail app. Ik heb een hotmail account en log in met de micrpsoft authenticator app en mijn vingerafdruk. Kreeg de melding dat mijn account niet gevalideerd kon worden. Geprobeerd mijn acoount te wissen en opnieuw in te stellen maar nu loopt ie vast bij inkomende servergegevens controleren
0 Likes
30 Antwoorden
love2bevanessa
Student
Opties
Mensen is er een storing,want wordt helemaal gek nu
0 Likes
Riek87
Explorer
Opties
Stielem ben ik blij dat ik niet de enige ben. Dan is het dus een storing en geen hack ofzo. Nu nog proberen om mn mail account terug te krijgen
Klumpke
Apprentice
Opties
Bij mij lijkt het nu weer te werken🙏
0 Likes
Yuenkie
First Poster
Opties
Hier ook hetzelfde
0 Likes
Riek87
Explorer
Opties
Ik ga eens proberen
0 Likes
Riek87
Explorer
Opties
Nope too many requests. Ik probeer het morgenochtend wel 😞
0 Likes
Klumpke
Apprentice
Opties
Balen. Het probleem is wel verholpen in elk geval. Suc6 morgen
0 Likes
mdk1992
Student
Opties
Bij mij werkt het weer. Ik heb via internet willen inloggen op hotmail.com. had te vaak ww ingevoerd. Code naar mijn 06 gestuurd en nieuwe aangemaakt. Start de app op en alles is weer oke!!
0 Likes
Oplossing
Riek87
Explorer
Opties
JAAAAAAAA ik heb mijn email account opnieuw kunnem toevoegen!!! ❤❤ 👏 👏 👏❤❤❤ voortaan als dat ding vraag om opnieuw inloggen of wat dan ook blijf ik er gewoon van af tot het weer werkt haha
Riek87
Explorer
Opties
Toch nog een keer geprobeerd en alles werkt weer. Heb mijn account opnieuw kunnen instellen