Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe buienradar op Samsung Gear Sport installeren ?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2018 05:10 PM)
3735 Weergaven
Kurt7272
Student
Opties

Beste, 

Ik zag een mooi reclame filmpje op YouTube waarin getoond wordt hoe iemand vol trots laat zien dat hij niet door de regen loopt omdat hij de "buienradar"-app op z'n smartwatch heeft geinstalleerd. 

Ik vraag me af hoe hij deze pientere kerel dat heeft gedaan want ik kan de app (of add-on) voor gear Sport nergens vinden. het bewuste filmpje kan je hier vinden :https://www.youtube.com/watch?v=Z3LA1qbwO2U

Op m'n gsm staat wel buienradar maar de manier om dit op Gear Sport te krijgen zie ik niet (ook niet via de Samsung Gear app of via Play Store)

Alvast bedankt voor de tips !

Groeten, 

Kurt

0 Likes
17 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Kurt,

Gefeliciteerd met je nieuwe Gear Sport!

Die pientere kerel (hopelijk kunnen we dit compliment bij hem krijgen ;)) is eerst op zijn telefoon naar Galaxy Apps gegaan, heeft gezocht op Buienradar en zorgde ervoor dat de zoekresultaten op Gear stonden zoals hieronder:20171221_174012.jpg

Laat je weten of het zo lukt? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Kurt7272
Student
Opties

Bedankt voor het snelle antwoord.

De GSM waarop Gear is geinstalleerd is een LG X power. Samsung Galaxy Apps is hier niet standaard op geinstalleerd en vind ik niet in Google Play Store. 

In Google Play Store vind ik wel de app buienradar maar ik heb geen keuze tussen installeren op telefoon of op gear (heb de app ook eens verwijderd met zelfde resutaat)

Als ik Galaxy Apps open vanuit Gear Sports, worden helemaal geen apps gevonden als ik via het vergrootglas "buienradar" zoek.

Groeten,

Kurt

0 Likes
Rikq
Journeyman
Opties

Deze oplossing werkt als je een Gear S3 gekoppeld hebt. Dan staat deze app in de Gear apps. Bij een sport staat die niet in het lijstje. Zo ontbreekt ook de KLM ..

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als het goed is, voor Kurt in dit geval, word je via de Gear Manager naar Galaxy Apps verwezen. Je kunt daar dus wel de app downloaden. 

Rikq, begrijp ik goed dat jij zulke apps mist op jouw Gear Sport en niet de optie krijgt ze te downloaden?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rikq
Journeyman
Opties
@Nick. Klopt in de gear s app is buien... niet te vinden. Heb de gear s app op ios 11 verbonden met een gear sport. Nu vind hij een aantal app’s niet meer die ik enkele maanden geleden wel vond en instaleerde op de gear S3.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je voorbeelden noemen van apps die je niet kunt vinden? iOS is namelijk een ander verhaal vergeleken met andere Android toestellen. Ik ga dan even kijken of dit klopt. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Rikq
Journeyman
Opties

Op de gear s3 was buienradar, nu.nl en klm beschikbaar. Op dit moment krijg ik voor de gear sport alleen nu.nl. Overigens zie ik ook bij de wijzerplaten verschillen in het aanbod. Maar dat kan ik niet bewijzen daar dat een groot en dynamisch aanbod is.

0 Likes
Rikq
Journeyman
Opties
Ps via IOS kun je alleen gratis app’s en wijzerplaten downloaden. Via apple kun je geen betaalde samsung diensten betalen. Echter klm,nu.nl en buienradar waren in ieder geval enige tijd gelden nog gratis. Mogelijk dat dit veranderd is dan zou daar de oorzaak liggen. Echter nu.nl is wel te vinden. Maar klm niet ( verwacht die juist als gratis)
0 Likes
Kurt7272
Student
Opties

Het is me nog steeds niet gelukt: samsung-gear - apps laat bij mij geen buienradar zien... Klm app komt er wel op:"Buienradar""Buienradar"

"Klm""Klm"

0 Likes