op 21-12-2017 05:28 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 01:29 PM door RobertS
Beste,
Ik zag een mooi reclame filmpje op YouTube waarin getoond wordt hoe iemand vol trots laat zien dat hij niet door de regen loopt omdat hij de "buienradar"-app op z'n smartwatch heeft geinstalleerd.
Ik vraag me af hoe hij deze pientere kerel dat heeft gedaan want ik kan de app (of add-on) voor gear Sport nergens vinden. het bewuste filmpje kan je hier vinden :https://www.youtube.com/watch?v=Z3LA1qbwO2U
Op m'n gsm staat wel buienradar maar de manier om dit op Gear Sport te krijgen zie ik niet (ook niet via de Samsung Gear app of via Play Store)
Alvast bedankt voor de tips !
Groeten,
Kurt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-12-2017 05:48 PM
Hoi Kurt,
Gefeliciteerd met je nieuwe Gear Sport!
Die pientere kerel (hopelijk kunnen we dit compliment bij hem krijgen ;)) is eerst op zijn telefoon naar Galaxy Apps gegaan, heeft gezocht op Buienradar en zorgde ervoor dat de zoekresultaten op Gear stonden zoals hieronder:
Laat je weten of het zo lukt?
op 21-12-2017 08:27 PM
Bedankt voor het snelle antwoord.
De GSM waarop Gear is geinstalleerd is een LG X power. Samsung Galaxy Apps is hier niet standaard op geinstalleerd en vind ik niet in Google Play Store.
In Google Play Store vind ik wel de app buienradar maar ik heb geen keuze tussen installeren op telefoon of op gear (heb de app ook eens verwijderd met zelfde resutaat)
Als ik Galaxy Apps open vanuit Gear Sports, worden helemaal geen apps gevonden als ik via het vergrootglas "buienradar" zoek.
Groeten,
Kurt
op 02-01-2018 03:23 PM
Deze oplossing werkt als je een Gear S3 gekoppeld hebt. Dan staat deze app in de Gear apps. Bij een sport staat die niet in het lijstje. Zo ontbreekt ook de KLM ..
op 03-01-2018 08:47 AM
Als het goed is, voor Kurt in dit geval, word je via de Gear Manager naar Galaxy Apps verwezen. Je kunt daar dus wel de app downloaden.
Rikq, begrijp ik goed dat jij zulke apps mist op jouw Gear Sport en niet de optie krijgt ze te downloaden?
op 03-01-2018 01:44 PM
op 03-01-2018 04:43 PM
op 03-01-2018 04:50 PM
Op de gear s3 was buienradar, nu.nl en klm beschikbaar. Op dit moment krijg ik voor de gear sport alleen nu.nl. Overigens zie ik ook bij de wijzerplaten verschillen in het aanbod. Maar dat kan ik niet bewijzen daar dat een groot en dynamisch aanbod is.
op 03-01-2018 05:10 PM
op 03-01-2018 07:19 PM
Het is me nog steeds niet gelukt: samsung-gear - apps laat bij mij geen buienradar zien... Klm app komt er wel op:"Buienradar"
"Klm"