op 21-12-2017 09:35 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 01:25 PM door RobertS
Hi Community!
Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag, ik hoop het wel!
Ik krijg morgen een telefoon van de zaak binnen, een S8. Zelf heb ik een A5 2017.
Is het mogelijk om mijn Samsung account op beide accounts in te stellen en de back up werkzaam te laten zijn?
Met andere woorden kan ik beide telefoons tegelijk gebruiken op hetzelfde samsung account voor de back up van data, apps, instellingen etc. etc. zonder dat hier nadelige gevolgen aanzitten(bijvoorbeeld dat alleen de data van de telefoon die als laatste geback-upped heeft bewaard blijft)?
Wat zijn eventueel nadelige punten bij het gebruik van 1 account op 2 telefoons simultaan?
Alvast bedankt voor de tijd en het antwoord
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-12-2017 09:48 PM
Hoi @LDS,
Welkom op de Samsung Community!
Dat kan zeker! Je kunt de back-ups afzonderlijk in de Cloud opslaan en bij het terugzetten kiezen welke back-up je wilt terugzetten. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:Hier kleven verder geen nadelen aan, behalve misschien dat je zoveel apps gaat backuppen dat je 15GB cloudopslag sneller vol raakt. Ik zelf maak daarom eens in de zoveel tijd een backup op de PC van de apps met Smart Switch, en laat de rest in de cloud.
op 21-12-2017 09:48 PM
Hoi @LDS,
Welkom op de Samsung Community!
Dat kan zeker! Je kunt de back-ups afzonderlijk in de Cloud opslaan en bij het terugzetten kiezen welke back-up je wilt terugzetten. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:Hier kleven verder geen nadelen aan, behalve misschien dat je zoveel apps gaat backuppen dat je 15GB cloudopslag sneller vol raakt. Ik zelf maak daarom eens in de zoveel tijd een backup op de PC van de apps met Smart Switch, en laat de rest in de cloud.
op 21-12-2017 10:25 PM
Hi @KevinW !
Bedankt voor je snelle antwoord. Top dat je onderbouwd met een screenshot!
SmartSwitch kan ik eventueel ook gebruiken voor een snelle set up (en niet alleen om een apparaat te vervangen) toch?
Cheers,
Lukas
op 21-12-2017 11:19 PM