Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Feestdagen in agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2017 12:27 PM)
50800 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Hallo, 

Zie ik iets over het hoofd of zijn feestdagen in de door Samsung meegeleverde agenda-applicatie met de standaardinstellingen niet te zien?

Zelfs als ik via 'Agenda's beheren' alle agenda's inschakel, krijg ik geen een feestdag te zien.

Groet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @8Note8,

Dit is een functie van de Google kalender, waar je je nog wel op moet abonneren. Dit gaat het makkelijkst via de desktopsite van Google Calendar: https://support.google.com/calendar/answer/6084659?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl&oco=0

Hierna moet je ze nog wel even aanzetten in de Samsung Kalender:20171223_123951.jpg

Laat je weten of het zo lukt? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @8Note8,

Dit is een functie van de Google kalender, waar je je nog wel op moet abonneren. Dit gaat het makkelijkst via de desktopsite van Google Calendar: https://support.google.com/calendar/answer/6084659?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl&oco=0

Hierna moet je ze nog wel even aanzetten in de Samsung Kalender:20171223_123951.jpg

Laat je weten of het zo lukt? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties

Bedankt voor de reactie!

Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat zoiets in de standaard meegeleverde agenda zou zitten, maar er is in ieder geval een oplossing. :smileyvery-happy:

Groet 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Yes! Ik zie dat Kevin al een goed antwoord heeft geboden. Beide bedankt! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Christy01
First Poster
Opties

In mijn agenda op mijn Samsung heb ik wel feestdagen aan staan, maar de laatste die wordt aan gegeven staat in februari 2020. Verder wordt er niks gemarkeerd? 

Iemand een oplossing? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Christy01,

Om welk toestel gaat het precies en gebruik je de standaard e-mail app?

rsz-846676
0 Likes
Christy01
First Poster
Opties

20191122_122338.jpg

Ik heb de Samsung S7

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je de Agenda app openen -> Tik links op de drie streepjes (hamburger menu) -> Tik op het Google account  -> Feestdagen in Nederland staat aan?

Anders even aan en uit zetten en opnieuw synchroniseren.

rsz-846676
0 Likes
Christy01
First Poster
Opties

De agenda app die in het screenshot te zien is, kan ik openen. Maar ik heb links geen menu. Alleen rechts. 3 puntjes. Als ik daar op klink krijg ik dit en staan de feestdagen dus gewoon aan. Ik heb al op de link geklikt in de vorige oplossing en daar op de agenda via internet heb ik feestdagen ook aan staan. Maar ik heb als laatste feestdag 14 februari 2020, de rest heb ik niet20191122_161233.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is gek! 

Ik kan eventueel een meekijkafspraak inplannen, zodat mijn collega op afstand de instellingen met je naloopt. Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

rsz-846676
0 Likes