Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2024 10:53 AM)
4017 Weergaven
BJ31
Journeyman
Opties
Heb sinds een aantal dagen dat ik niet meer kan betalen via Google wallet met mijn telefoon.

Mijn nfc is in orden kan er nog wel een nfc tag mee scannen. 
0 Likes
lamers1
Helping Hand
Opties
Kan je de kaart eens verwijderen uit je bank app voor google pay en op nieuw koppelen. Kijken of dit helpt.
jillvoordamsuny
Apprentice
Opties
Ik heb dit probleem nu ook. Nieuwe tel. Opnieuw de walletjes app erop op de oude verwijderd maar kan niet gekoppeld worden leest hem wel maar koppelde niet. Hoe heeft u het nog opgelost?
0 Likes
BJ31
Journeyman
Opties
Het gekke is ik heb niks verander heb het een tijdje geaccepteerd en na een paar weken deed hij het weer. Wellicht door een nieuwe update of iets
0 Likes
jillvoordamsuny
Apprentice
Opties
Dankjewel voor je reactie. Dan zal ik even geduld moeten hebben .
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jillvoordamsuny,

 

Bedankt voor jouw bericht.  Wanneer alles up-to-date is kan je e.v. ook via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

 

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
jillvoordamsuny
Apprentice
Opties
Dankjewel Ajay. Het werkt inmiddels. De bank heeft een aanpassing verricht en nu werkt het! 😁
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen jillvoordamsuny,

 

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22!

 

Met groet,

Ajay

 

rsz-846676
NicoletvdV
First Poster
Opties
Kan na een aantal keren mijn Google wallet gebruikt te hebben ineens niet meer betalen. Pas en app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Betaling lukt dan paar keer en dan is het weer mis. Melding meerdere passen zichtbaar maar er staat maar 1 pas op. ABN heeft gecheckt en er staat maar 1 pas op hoe krijg ik dit probleem opgelost? Alle andere optie bij problemen zijn gecheckt
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NicoletvdV,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is zowel jouw toestel als de Google Wallet App helemaal up-to-date?

 

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
0 Likes
NicoletvdV
First Poster
Opties
Ja
0 Likes