Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hapering geluid Android auto

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2025 06:50 PM)
311 Weergaven
afkuhhh
First Poster
Opties
Sinds aankoop s25ultra op 1 februari werkt mn Android auto niet meer optimaal. 

Andere telefoons werken wel dus ligt echt aan deze. 

Telefoon koppelt prima via bleutooth met android auto, verbind ook de wifispot. Maar direct begint de muziek te haperen. Ik zet vervolgens de bleutooth uit en dan blijft de verbinding stabiel (via wifi) maar is er geen bleutooth verbinding meer om te bellen. Tevens hapering in navigatie en regelmatig verbreking van de verbinding. 
Bekabeld werkt wel maar als bleutooth aan staat is er direct hapering/storing in de muziek. 

Google zegt update Android auto naar minimaal 13.2, maar ik heb al 13.7 dus dit is niet het probleem. Radio werkt prima met s22+, s24 en nu dus niet met deze s25ultra

Wie weet raad? 
0 Likes
9 Antwoorden
Peer_76
Voyager
Opties
Ik heb met mijn vorige toestel ook problemen gehad met Android Auto, welke ik heb kunnen oplossen door Android Auto te verwijderen en opnieuw installeren.
Met mijn S25 Ultra heb ik tot nu toe geen problemen gehad.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dingen die ik zou proberen zijn:

Instellingen > apps > systeem apps weergeven > Bluetooth > batterij > op onbeperkt in de achtergrond zetten.

Ik zou dit ook met Android Auto doen.

Welke versie Bluetooth heeft het systeem waarmee je koppelt?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
afkuhhh
First Poster
Opties
Android auto inderdaad al al meerdere keren verwijderd en geïnstalleerd

Android auto en bleutooth staat op onbeperkte batterij. Update versie android auto : 13.7.650624

Radio werkt met bleutooth 5.0
Andere telefoons koppelen wel gewoon zonder problemen en heb inmiddels ook andere radio geprobeerd maar mijn telefoon is de enige die dit doet.
0 Likes
afkuhhh
First Poster
Opties
Zodra ik de koppeling heb gemaakt gaat muziek stotteren, als ik dus daarna bleutooth uit zet dan is de muziek stabiel. Maar kan dus niet meer bellen want geen bleutooth en hapering in navigatie.

Ik kan de telefoon ook bedraad aansluiten, ook dan werkt het goed zolang de bleutooth uit staat, zodra ik die inschakelen is de muziek stotterend
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie afkuhhh,

Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Kan je ons laten weten of het indienen van het rapport lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
afkuhhh
First Poster
Opties
Ja ik heb inmiddels 3 rapporten ingediend en ook al een week via WhatsApp contact maar het probleem word niet verholpen helaas.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo afkuhhh,

Had je wel een reactie ontvangen van de foutrapporten?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
afkuhhh
First Poster
Opties
Jazeker. 4-3 dat het naar experts is gestuurd.. maar hoor daarna niks meer
0 Likes
afkuhhh
First Poster
Opties
Iemand die een oplossing weet? Reactie op mn foutrapporten krijg ik helaas ook niet.
0 Likes