Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2023 03:04 PM)
3864 Weergaven
BJ31
Journeyman
Opties
Heb sinds een aantal dagen dat ik niet meer kan betalen via Google wallet met mijn telefoon.

Mijn nfc is in orden kan er nog wel een nfc tag mee scannen. 
0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jillvoordamsuny
Apprentice
Opties
Dankjewel Ajay. Het werkt inmiddels. De bank heeft een aanpassing verricht en nu werkt het! 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
jillvoordamsuny
Apprentice
Opties
Ik heb met de bank gebeld en die hebben me door verschillende opties geloodst. Iets daarvan heeft geholpen want nu werkt het! Maar welke precies kan ik niet meer zeggen. Zou je bank gewoon eens bellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 Antwoorden
lamers1
Voyager
Opties
Welke bank? Is je kaart zichtbaar in wallet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @BJ31, goedemiddag.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Welke melding krijg je te zien wanneer je de betaling wilt uitvoeren? Als je gaat naar: Instellingen > Verbindingen > NFC en Contactloze betalingen > Contactloze betalingen, staat Google Pay hier ook geselecteerd als betaalwijze? 

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BJ31
Journeyman
Opties
De kaart is wel beschikbaar en te zien en ik zit bij rabobank
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@BJ31 

Heb je in de app van je bank ook een optie waarmee je aangeeft dat dit via de Google Wallet dient te gebeuren? Welke melding krijg je te zien wanneer je de betaling wilt uitvoeren? 

 

Als je gaat naar: Instellingen > Verbindingen > NFC en Contactloze betalingen > Contactloze betalingen, staat Google Pay hier ook geselecteerd als betaalwijze?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BJ31
Journeyman
Opties
Ik krijg geen melding het lijkt alsof hij niet helemaal doorkomt maar mijn telefoon kan nog wel een nfc tag lezen. De instellingen zijn allemaal goed contantloze betaling staat aan en op google pay
0 Likes
BJ31
Journeyman
Opties
Ja heb via de bank mijn pinpas toegevoegd aan google wallet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je een cover om je telefoon zitten? En welke tag kan je telefoon wel lezen? Heb je de Google Wallet al eens opnieuw ingesteld? 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BJ31
Journeyman
Opties
Ik heb een mous case maar hierbij werkte hij eerder ook ik heb wallet verwijderd en opnieuw ingesteld. Als ik een nfc tag scan of mijn ov leest hij het wel het was ook echt dat mijn pinpas opeens niet meer deed want 18 mei kon ik hem nog gebruiken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je hierover ook al contact gehad met Google? Ik heb verder geen andere berichten voorbij zien komen waarin iet vergelijkbaars speelt 😇 Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

 

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de NFC test. Hoe is het resultaat hier? 

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes