Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google gemini in plaats van Bixby

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2025 11:33 AM)
326 Weergaven
Natriss
Explorer
Opties
Ik hoop dat dit een slechte grap is.
Gemini heeft veel fouten en ik hoop dat het mogelijk is om Gemini te verwijderen en Bixby verder te kunnen gebruiken.
Indien er geen 'standaard' verwijderen optie is maar wel via een omweg hoop ik dan nog Bixby te gebruiken.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Natriss,

Bedankt voor jouw feedback hierover. Samsung en Google werken nauw samenwerken om te zorgen dat de integratie en werking van Gemini zo klantvriendelijk gaat verlopen. De functionaliteit van Gemini  wordt hierbij ook vergroot. De bedoeling is dat we het dus gaan blijven verbeteren Dus ook feedback van jou is heel belangrijk.

Op het moment is er niks bekend om Bixby in te stellen als een vervanger. We hopen dat je Gemini nog een kans gaat geven en feedback hierover naar ons toestuurt. Verder hopen we dat je volledig kan genieten van jouw Samsung toestel.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Natriss,

Bedankt voor jouw feedback hierover. Samsung en Google werken nauw samenwerken om te zorgen dat de integratie en werking van Gemini zo klantvriendelijk gaat verlopen. De functionaliteit van Gemini  wordt hierbij ook vergroot. De bedoeling is dat we het dus gaan blijven verbeteren Dus ook feedback van jou is heel belangrijk.

Op het moment is er niks bekend om Bixby in te stellen als een vervanger. We hopen dat je Gemini nog een kans gaat geven en feedback hierover naar ons toestuurt. Verder hopen we dat je volledig kan genieten van jouw Samsung toestel.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes