Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oke google boodschappenlijst

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2024 10:20 AM)
321 Weergaven
hulkinghunter
Explorer
Opties
Ik probeer Google Assistent of Gemini te gebruiken om items toe te voegen aan een boodschappenlijst. Wanneer ik bijvoorbeeld zeg: "Oké Google, voeg melk toe aan mijn boodschappenlijst", bevestigt de assistent dat het item is toegevoegd. Echter, ik kan de boodschappenlijst niet vinden. Als ik vraag: "Oké Google, wat staat er op mijn boodschappenlijst?", krijg ik het antwoord: "Je hebt geen boodschappenlijst."

Ik heb gezocht op Google en vond een tip dat het mogelijk is om een boodschappenlijst te maken via Google Keep. Ik heb de app gedownload, maar het werkt nog steeds niet. Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van Google Assistent of Gemini om boodschappenlijstjes te maken en mij kan uitleggen hoe het werkt?
0 Likes
6 Antwoorden
Erich0010
Voyager
Opties
Goedemiddag,

Misschien helpt dit je verder:

https://support.google.com/assistant/answer/9415666?hl=nl&sjid=6281679555871759808-EU

Vriendelijke groet, Erich 🤟
0 Likes
hulkinghunter
Explorer
Opties
Dank u voor uw reactie. Ik had deze instellingen al ingeschakeld, maar Gemini bleef aangeven dat hij de lijst aan het maken was en bijvoorbeeld 'banaan' toevoegde, maar er waren geen lijsten te vinden wanneer ik ernaar vroeg.

Ik ben nu overgestapt van Gemini naar Google Assistent en die is wel in staat om daadwerkelijk een lijst te maken, items toe te voegen en de lijst terug te vinden.

Het probleem is dus opgelost!
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Fijn 👍
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @hulkinghunter, goed om te zien dat het is gelukt! Kan de tip van @Erich0010 als oplossing gemarkeerd worden? 

0 Likes
hulkinghunter
Explorer
Opties
De tip die u gaf was helaas niet effectief. Het lijkt erop dat Gemini nog steeds niet naar behoren functioneert. Assistent blijkt in dit soort situaties een betere optie te zijn.

De oplossing was om over te stappen naar Google Assistent.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Helder, bedankt @hulkinghunter

Groeten, 

Joey

0 Likes