Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Wallet werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 22-01-2025 07:40 PM)
369 Weergaven
Esboha
Student
Opties

Ik kan sinds zaterdag niet meer contactloos betalen via Google wallet. Nfc werkt, bankpas staat in wallet. Alles uitgeprobeerd, kaart verwijderd, app verwijderd, alles weer opnieuw erop, maar niks helpt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Esboha,

Dat is zuur om te lezen dat contactloos betalen het opeens niet meer doet. Ik help je graag verder. Is jouw toestel verder helemaal up-to-date en heb je het ook opnieuw opgestart. 

Zo ja en de issue is nog aanwezig raden we aan het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. 

Je kan dan ons gerust laten weten met of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Esboha,

Dat is zuur om te lezen dat contactloos betalen het opeens niet meer doet. Ik help je graag verder. Is jouw toestel verder helemaal up-to-date en heb je het ook opnieuw opgestart. 

Zo ja en de issue is nog aanwezig raden we aan het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. 

Je kan dan ons gerust laten weten met of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Esboha
Student
Opties
Inmiddels had ik al die bovenstaande zaken zelf gedaan. En sinds gisteren kan ik weer contactloos betalen met mijn mobiel.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Esboha,

Ik wens je nog veel plezier met jouw toestel! Je kan ons gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes