Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gmail account bestaat niet meer, samsung account is daaraan gekoppeld

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2024 08:06 PM)
284 Weergaven
Melissaelise
First Poster
Opties

Beste,

Ik krijg een melding dat ik opnieuw moet inloggen op mijn Samsung account. Daar staat al een emailadres ingevuld. Ik weet mijn wachtwoord niet meer dus ik wil hem herstellen. Wat blijkt, het emailadres (dit is een Gmail adres) blijkt niet meer te bestaan. Ik kan dus niet mijn wachtwoord resetten en daarom ook niet inloggen op mijn Samsung account. Nu heb ik geprobeerd een ander account te koppelen (die ik speciaal heb aangemaakt), maar dat kan ook niet. Zelfs terugzetten naar fabrieksinstellingen kan niet, voor alles moet ik inloggen op mijn 'niet meer bestaande' Gmail account. Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Melissaelise

Je kunt dan het beste contact op nemen met Samsung Content & Services afdeling. Zij gaan over de accounts en kunnen je vast en zeker verder helpen. Je kunt ze bereiken via de website: https://bit.ly/3S0tRIF of bellen naar 010-7131875. Let wel dat ze telefonisch enkel op doordeweekse dagen en tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Laat even weten of het zo lukt. 

 

Groetjes, 

 

Tessa

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Melissaelise , kan je het oude gmail account niet opnieuw aanmaken dan?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Melissaelise,

 

Bedankt voor jouw bericht. Weet je nog de accountnaam van jouw Samsungaccount? Ik kijk het dan intern na.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
etienne1954rosmalen
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem mijn account naam is test.stouten@gmail.com. Deze Gmail is niet meer geldig
0 Likes
Oplossing
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Melissaelise

Je kunt dan het beste contact op nemen met Samsung Content & Services afdeling. Zij gaan over de accounts en kunnen je vast en zeker verder helpen. Je kunt ze bereiken via de website: https://bit.ly/3S0tRIF of bellen naar 010-7131875. Let wel dat ze telefonisch enkel op doordeweekse dagen en tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Laat even weten of het zo lukt. 

 

Groetjes, 

 

Tessa

rsz-846676
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @etienne1954rosmalen

 

Voor jou raad ik hetzelfde aan. Neem even contact op met onze content en services afdeling! 

 

Groetjes, 

 

Tessa

rsz-846676