Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gesprek Opnemen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2025 09:06 PM)
367 Weergaven
ForexSniper
Pioneer
Opties
Gister mijn S25 ultra gekregen, maar de functie om gesprekken op te nemen zit bij mij niet in de telefoon instellingen, iemand enig idee waarom? Is dit verboden in Neserland?
0 Likes
16 Antwoorden
goamaui
First Poster
Opties

volgens mij alleen in de VS.

0 Likes
goamaui
First Poster
Opties

in het menu waar je achtergronden kan veranderen met Ai daar zag ik bij de uitleg op  filmpje op YTube nog een vlak staan wat wij hier in nederland ook niet hebben .. ook van een amerikaans vlogger

0 Likes
ForexSniper
Pioneer
Opties
Echt belachelijk ,maar als jij een instantie belt dan hoor je 9 van de 10 keer ,dit gesprek word opgenomen voor trainingsdoeleinden
0 Likes
goamaui
First Poster
Opties

zeker .. was super handig geweest ... maar je hebt helemaal gelijk overal wordt je opgenomen ja voor trainingsdoeleinden .. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je mag gewoon voor eigen gebruik opnemen. Er zijn meerdere goede call recorders in de Play Store.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ForexSniper
Pioneer
Opties
Ja dat weet ik maar daar gaat het niet om,als het mag waarom word de functie in Nederland van de s25 weggehaald
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ForexSniper,

Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen de meningen en input van onze klanten.  Je kan via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee wordt jouw klacht en wens hierover bij ons intern bekend. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Kan je ons laten weten of het indienen van het rapport lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
ForexSniper
Pioneer
Opties
Zal het proberen
ForexSniper
Pioneer
Opties
Gedaan! Ben benieuwd of er wat aan gedaan gaat worden .op z'n minst antwoord waarom Samsung in NLdeze functie niet heeft op de ultra
0 Likes