Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen WhatsApp popup Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2022 02:42 PM)
40237 Weergaven
Jante
Explorer
Opties
Hallo,
Onlangs heb ik vol vertrouwen de nieuwe Android versie 12 geïnstalleerd op mijn Samsung a52. Sinds die dag ben ik zwaar teleurgesteld, boos, geïrriteerd... Ik merk nl in het dagelijks gebruik geen enkel voordeel, maar wel een enorm nadeel. De popup meldingen van WhatsApp worden niet meer ondersteund. Echt zwaar waardeloos en onbegrijpelijk. Ook geen voorwaarschuwing 'let op..popup wordt met deze Android versie niet meer ondersteund'. Dan had ik deze versie nooit geïnstalleerd. Terugdraaien kan niet meer. Wat nu? Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Komt er hopelijk op korte termijn een upgrade van Android 12 waarmee deze fout in mijn ogen, hersteld wordt? 
Grt, Jante
Spring naar oplossing
39 Antwoorden
Jante
Explorer
Opties
Deze nog vergeten...Screenshot_20220216-173157_Settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is ook echt ontzettend vaag! In mijn WhatsApp staat hetzelfde zie ik net😂 maar ik krijg wel gewoon popups bij meldingen.

Screenshot_20220216-174436_OGWhatsApp.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jante
Explorer
Opties
Je gelooft het niet. Ik heb echt alles afgelopen en toch ergens een instelling gewijzigd. Ik ben dolblij. Echt ! En dat komt door jou. Omdat het bij jou wel functioneert. Bij nu ook. Joepieeeee. Veel dank voor je geduld en hulp en heel fijne avond.
Jante
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat heb je dan gewijzigd om het werkend te krijgen? 😁
Oplossing
Jante
Explorer
Opties
Tja.....ik zag in het screenshot over de meldingen weergeven dat ik (al dan niet bewust) 12 categorieen had verwijderd. De eerste categorie is uit m'n hoofd alle meldingen WhatsApp stond uit. Gekke is wel dat bij de WhatsApp instellingen nog steeds staat dat popup bij deze Android versie niet functioneert. Vaag zoals jij zegt. Maar hij doet het weer. Feest tralala
Jante
Explorer
Opties
Ik heb die eerste categorie dus weer aangezet. Maar dat begreep je ws wel.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben erg happy om te horen dat het is opgelost🥳 Ik vond het al zo raar aangezien het hoort te werken.
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Die pop-up meldingen van WhatsApp zelf, zoals op de foto zijn helaas al vanaf Android 10 niet meer beschikbaar in WhatsApp. Iets met privacy redenen. 😔WhatsApp_Pop-up-5f9c76c49e67c_47235_1645038714.png
0 Likes
Jante
Explorer
Opties
Hallo DirkG, ook de popup zoals in jouw screenshot, krijg ik nu gewoon.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Oh, oke. Ik ga dan ook eens kijken. Heb nog wel steeds net als jij, dat het niet in te schakelen is in WhatsApp zelf. Heb je een screenshot van hoe het er bij jou uit ziet?
0 Likes