Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop up melding WhatsApp

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2024 11:00 PM)
413 Weergaven
Jstar
First Poster
Opties

Hi ik heb voor mijn dochter een Samsung galaxy a35 aangeschaft. Nu krijgt ze geen pop-up meldingen van whatsapp op haar scherm. Ik ben zelf Apple gewend dus weet niet hoe dit op te lossen. 
bij de instellingen van WhatsApp staat dat Android de pop-up meldingen niet meer ondersteund 

wie kan mij helpen 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jstar,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van de A35! Wanneer dit gebeurt wanneer alles up-to-date is en in de instellingen van de A35 bij Pop-upstijl melding alles goed staat raden we aan om dit te melden bij WhatsApp. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Nick-H
Pathfinder
Opties
Goedemorgen,

Wil je eens op het whatsapp icoontje gaan staan en deze ingedrukt houden dan opent er een klein venster dan rechtsboven op de 'i' drukken.
Bovenaan staan dan meldingen.

Zijn deze ingeschakeld?
0 Likes
Jstar
First Poster
Opties

Deze zijn ingeschakeld 

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Krijg je helemaal geen meldingen? Bij meldingstypen kun je ook de pop up meldingen aan of uitzetten.

Zie mijn voorbeeld 1732350543374.jpg
0 Likes
Jstar
First Poster
Opties

Ik krijg alleen een icoontje. Bovenstaande instellingen staan zo ingesteld 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jstar,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van de A35! Wanneer dit gebeurt wanneer alles up-to-date is en in de instellingen van de A35 bij Pop-upstijl melding alles goed staat raden we aan om dit te melden bij WhatsApp. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marja23
First Poster
Opties
Ik heb op de A35 de zwevende melding aangezet en dan verschijnt er een whatsapp icoontje op het startscherm. De andere opties werken helaas niet. Hoop dat je hier iets mee kunt. Beter iets dan niets.
0 Likes
assie71
First Poster
Opties
Waar kan je die aan zetten die zwevende melding
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @assie71,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag ook verder. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> Geavanceerde Instellingen ---> Zwevende meldingen.

Je kan ons gerust laten weten of je het zo kan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes