Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen WhatsApp popup Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2022 02:42 PM)
40254 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Jante
Explorer
Opties
Hallo,
Onlangs heb ik vol vertrouwen de nieuwe Android versie 12 geïnstalleerd op mijn Samsung a52. Sinds die dag ben ik zwaar teleurgesteld, boos, geïrriteerd... Ik merk nl in het dagelijks gebruik geen enkel voordeel, maar wel een enorm nadeel. De popup meldingen van WhatsApp worden niet meer ondersteund. Echt zwaar waardeloos en onbegrijpelijk. Ook geen voorwaarschuwing 'let op..popup wordt met deze Android versie niet meer ondersteund'. Dan had ik deze versie nooit geïnstalleerd. Terugdraaien kan niet meer. Wat nu? Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Komt er hopelijk op korte termijn een upgrade van Android 12 waarmee deze fout in mijn ogen, hersteld wordt? 
Grt, Jante

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb het zo staan, klik eens op meer. En dan app meldingen van WhatsApp. Staan die niet perongeluk op stil afleveren?Screenshot_20220216-165318_Settings.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Jante
Explorer
Opties
Tja.....ik zag in het screenshot over de meldingen weergeven dat ik (al dan niet bewust) 12 categorieen had verwijderd. De eerste categorie is uit m'n hoofd alle meldingen WhatsApp stond uit. Gekke is wel dat bij de WhatsApp instellingen nog steeds staat dat popup bij deze Android versie niet functioneert. Vaag zoals jij zegt. Maar hij doet het weer. Feest tralala

Oplossing
anne2234
Student
Opties
Ha martijn. Dat stond aan.ik heb het uiteindelijk gevonden via
instellingen > Apps > Connect > Machtigingen
En WhatsApp aangezet. Nooit uitgezet bytheway.

Nu krijg ik wel een irritant pop up logo op m'n Vergrendelscherm..

.maar hij doet het

0 Likes
39 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je alle instellingen al doorlopen? Ik heb namelijk wel gewoon pop ups in Android-12 met WhatsApp.

Instellingen > Meldingen, hoe staat dit ingesteld bij jou? Op kort of gedetailleerd. Hier staat het op gedetailleerd en krijg goede pop ups.
Jante
Explorer
Opties
Tjee...dat is bijzonder. Bij mij staat bij de instellingen van WhatsApp popup meldingen gegrijst. Als ik er dan op klik staat er... popup meldingen bij deze Android versie niet beschikbaar
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je hiervan een screenshot kunnen plaatsen?
Jante
Explorer
Opties
Kun je dit lezen?Screenshot_20220216-124501_WhatsApp.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zie dat inderdaad staan. Heb je via de Google Playstore de laatste versie van WhatsApp?

Heb je bij telefoon instellingen > meldingen gedetailleerde popups aanstaan?
Jante
Explorer
Opties
Ja ik kijk inmiddels zelfs dagelijks naar naar laatste versie WhatsApp op google play. Die heb ik dus. Het 'gedetailleerd' zie ik niet bij popup. Die knop functioneert niet. Ik zie enkel wat op screenshot staat. Of staat dat nog ergens anders?
0 Likes
Jante
Explorer
Opties
Ik heb popup bij telefoon instellingen gevonden. Inmiddels aangepast op gedetailleerd. Geen effect .... helaas
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb het zo staan, klik eens op meer. En dan app meldingen van WhatsApp. Staan die niet perongeluk op stil afleveren?Screenshot_20220216-165318_Settings.jpg
Jante
Explorer
Opties
Nee, volgens mij staat echt alles goed. Begrijp er echt geen hout van. Bug in mijn telefoon miss?Screenshot_20220216-170412_Settings Suggestions.jpgScreenshot_20220216-170347_WhatsApp.jpg
0 Likes