Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen WhatsApp meldingen op S22 en Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2023 05:31 PM)
1234 Weergaven
marita19
First Poster
Opties

Hallo,

Hier ook problemen met een nieuwe telefoon samsung s22 en whats app. Ik krijg geen meldingen van whatsapp op de telefoon. Geen badges terwijl van alle andere apps wel. Als ik telefoon van vergrendeling haal en iemand stuurd mij een app licht de badge heel snel even op en verder niks. Ook krijf ik geen melding op mijn galaxy watch. Van alle apps wel behalve whats app. Alles geprobeerd. Van instellingen , resetten telefoon en watch terug naar fabrieks instellingen. Maar niks helpt.
1x heeft hij het gedaan met een appje en toen was het alweer over.
Wie kan mij helpen.
Groet Marita

0 Likes
10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @marita19, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍Heb je WhatsApp al eens opnieuw geïnstalleerd? Wat is het modelnummer van jouw Watch?

Staan de meldingen ook ingeschakeld in WhatsApp zelf? 

Meldingen - WhatsApp.jpg Meldingen - WhatsApp - Categorieen.jpg Meldingen - Wearable - WhatsApp(eigen).jpg Meldingen - Wearable - WhatsApp.jpg Meldingen - In WhatsApp.jpg

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
marita19
First Poster
Opties
Hallo Martijn,
Ja, alles al gedaan. Doet reset hard reset.
Samsung heeft meegekeken naar mijn instellingen en ook die kloppen.
Alle andere apps doen het wel.
Watch model.MS-R860
Groet Marita
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook een back-up teruggezet na het resetten? De afbeelding van hierboven zijn van mijn S22 Ultra met de Watch4. Omdat je aangeeft dat mijn collega's met mee hebben gekeken en dit ook geen verschil maakt kan je ook langsgaan bij één van onze service punten, mijn collega's kunnen dan ter plekke met je mee kijken. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

0 Likes
marita19
First Poster
Opties
Mijn instellingen staan ook het zelfde als op de foto's maar het probleem blijft.
0 Likes
marita19
First Poster
Opties
Helaas zit er geen service center in het oosten van het land. Dus er even heen gaan lukt niet
0 Likes
marita19
First Poster
Opties
Gister al een bericht gedaan over het niet verkrijgen van notificaties, badges en meldingen van whats app na installeren van mijn nieuwe s22.
Vandaag alles weer naar fabrieksinstellingen gedaan en opnieuw geinstaleerd. 
Vervolgens heeft whats app het met 3 berichtjes goed gedaan. Notificaties en badges. 
Daarna weer het zelfde probleem.

Wie kan mij zeggen hoe dit opgelost moet worden.
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
Hallo!

Volgens mij kunt u de oplossing vinden door whatsapp lang ingedrukt te houden in uw app lijst, dan op i (info) te drukken en dan op meldingen -> meldingen vergrendelscherm -> weergeven.

als alles correct staat moet het wel normaal weergeven worden geloof ik. Succes!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marita19, goedemiddag.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
joootje
First Poster
Opties
Is dit inmiddels gelukt? Ik heb een s23 en hetzelfde probleem
0 Likes