op 13-01-2023 11:05 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-06-2023 10:29 AM
Hi @Co99, geodemorgen.
Dankjewel voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat de belangrijkste foto's hebt kunnen teughalen via een cloud 😇 Om te voorkomen dat er eventueel foto's verloren gaan, kan je het beste regelmatig een back-up maken. Zelf maak ik gebruik van een verloopstukje met een USB-stick om mijn foto's en belangrijke bestanden te bewaren. Daarnaast maak ik ook gebruik van zowel Google Foto's als OneDrive om mijn Galerij te synchroniseren.
Groeten,
Martijn
20-06-2023 02:50 PM - bewerkt 20-06-2023 02:51 PM
op 21-06-2023 03:05 PM
Hi @Twanny-Twanny, goedemiddag.
Zie je de foto's wel terug in je Cloud opslag? En maak je ook regelmatig een back-up van je bestanden? Wanneer de foto's niet in een back-up of clouddienst staan kan je deze ook niet meer terughalen. Wel zijn er in de Play Store ook apps aanwezig die verwijderde bestanden nog kunnen terughalen, wellicht dat dit jou ook verder kan helpen
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 28-04-2024 11:38 AM
Hai Martijn, Ook ik ben heel veel albums en foto's kwijt opeens.
Ik heb een album waar nog 1 foto in staat, maar de andere zijn allemaal weg. Maar alle camera foto's ben ik ook kwijt, alle filmpjes staan er nog wel in, maar de foto's zijn allemaal weg.
Als ik dan naar google foto's ga, staan de foto's uit de albums er niet in. En dat waren echt hele belangrijke foto's.
Wat moet ik nu doen? ik ben echt radeloos!
op 29-04-2024 03:37 PM
Hallo @Cockie69,
Bedankt voor jouw bericht. Blijft dit ook nadat je jouw toestel hebt opgestart en is het helemaal up-to-date?
Met groet,
Ajay
op 29-04-2024 06:42 PM
Hai, Ja ik heb echt alles gedaan.
op 30-04-2024 04:32 PM
Hi @Cockie69,
Kan het zijn dat je een One Drive (Cloudopslag) hebt gebruikt? Als je naar Instellingen >> Samsung account >> Samsung Cloud gaat, kun je zien of je Galerij gesynchroniseerd wordt met One Drive/Samsung Cloud. Je kunt hier ook de gesynchroniseerde foto's vinden. Check daarna, mocht dit het niet zijn, of je dit ook in de Veilige Modus ervaart. Als dat het niet is, kunnen we ook nog een meekijksessie inplannen: Hulp op afstand | Samsung NL | Samsung Nederland
Hou je ons op de hoogte?
^Laurens
op 30-04-2024 04:52 PM
op 30-04-2024 05:11 PM
op 30-04-2024 05:15 PM