Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij albums verdwijnen zomaar

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2023 11:05 PM)
7594 Weergaven
RTjH
Apprentice
Opties
Ik ben ineens diverse albums kwijt uit mijn Galerij. Dit gebeurd alleen bij de A53. Alles opnieuw opstarten hielp altijd wel, maar nu ineens niet meer. Ik gebruik geen one drive etc. Waarom verdwijnen de albums.steeds uit de galerij? Hoe krijg ik de missende albums terug en hoe voorkom ik dat het weer gebeurd?
Spring naar oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Co99, geodemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat de belangrijkste foto's hebt kunnen teughalen via een cloud 😇 Om te voorkomen dat er eventueel foto's verloren gaan, kan je het beste regelmatig een back-up maken. Zelf maak ik gebruik van een verloopstukje met een USB-stick om mijn foto's en belangrijke bestanden te bewaren. Daarnaast maak ik ook gebruik van zowel Google Foto's als OneDrive om mijn Galerij te synchroniseren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Twanny-Twanny
Student
Opties
Bij mij zijn er ook zomaar albums en foto's uit albums verdwenen. Ben hier echt doodziek van, omdat er ook foto's tussen zitten met zeer veel emotionele waarde.
Het schijnt ermee te maken te hebben met de veranderingen van de hoeveelheid opslag etc., maar waarom niet mij de keuze geven welke foto's ik hiervoor verwijder... en welke niet

Ben nu al enige tijd bezig om dit proberen te fixen... maar begrijp er niet veel van. Heb al veel onbelangrijke foto's verwijderd... die helemaal niet op een backup of wat dan ook bewaard hoefden te worden.
Toch komt er dan ook niet echt verandering in het totaal wat ik nog kan opslaan... je zou denken als je veel hebt verwijderd dat je opslag weer wat omhoog gaat...
Wat kan/ moet ik doen ?

Hierdoor wil ik nu misschien wel liever helemaal geen Samsung cloud, OneDrive of wat dan ook meer gebruiken...

Want snap er nu op dit moment helemaal niks meer van.

Alles ging altijd prima totdat de veranderingen werden ingevoerd. En begrijp ik ook echt niet hoe alles werkt en wat ik (nog) wel/ niet moet doen... zeker om te voorkomen dat ik mijn albums /foto's voorgoed kwijt ben of nog meer foto's kwijt zal raken.

Graag advies...
Groeten Twanny
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Twanny-Twanny, goedemiddag.

Zie je de foto's wel terug in je Cloud opslag? En maak je ook regelmatig een back-up van je bestanden? Wanneer de foto's niet in een back-up of clouddienst staan kan je deze ook niet meer terughalen. Wel zijn er in de Play Store ook apps aanwezig die verwijderde bestanden nog kunnen terughalen, wellicht dat dit jou ook verder kan helpen

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Cockie69
First Poster
Opties

Hai Martijn,  Ook ik ben heel veel albums en foto's kwijt opeens. 

Ik heb een album waar nog 1 foto in staat, maar de andere zijn allemaal weg. Maar alle camera foto's ben ik ook kwijt, alle filmpjes staan er nog wel in, maar de foto's zijn allemaal weg.

Als ik dan naar google foto's ga, staan de foto's uit de albums  er niet in. En dat waren echt hele belangrijke foto's.

Wat moet ik nu doen? ik ben echt radeloos!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Cockie69,

Bedankt voor jouw bericht. Blijft dit ook nadat je jouw toestel hebt opgestart en is het helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Cockie69
First Poster
Opties

Hai, Ja ik heb echt alles gedaan.

0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Cockie69

Kan het zijn dat je een One Drive (Cloudopslag) hebt gebruikt? Als je naar Instellingen >> Samsung account >> Samsung Cloud gaat, kun je zien of je Galerij gesynchroniseerd wordt met One Drive/Samsung Cloud. Je kunt hier ook de gesynchroniseerde foto's vinden. Check daarna, mocht dit het niet zijn, of je dit ook in de Veilige Modus ervaart. Als dat het niet is, kunnen we ook nog een meekijksessie inplannen: Hulp op afstand | Samsung NL | Samsung Nederland

Hou je ons op de hoogte? 

^Laurens

0 Likes
Cockie69
First Poster
Opties
Top!! Dankjewel. Ik ga op onderzoek uit👍🏻
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Top, we wachten de resultaten gerust af! 

^Laurens

0 Likes
Cockie69
First Poster
Opties
👍🏻👍🏻
0 Likes