Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's in juiste volgorde zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2021 07:45 AM)
29473 Weergaven
Minneke42
Explorer
Opties
Goeiemorgen, weet iemand hoe ik mijn foto's (album) in de juiste volgorde krijg aub?Ik zet ze nu over van mijn smartphone naar de tablet via dichtbij delen.Ze staan helaas door elkaar....🤔
Mvg
M
0 Likes
54 Antwoorden
prosje27
Journeyman
Opties

Na het overzetten van mijn oude Samsung naar mijn galaxy S20FE staan mijn foto’s in de galerij app allemaal door elkaar. Alles is over gezet via Smart Switch.

Kan dit nog verholpen worden want het is wel erg vervelend.??.

0 Likes
prosje27
Journeyman
Opties

is dit nog goed gekomen ? Ik heb hetzelfde probleem. Foto’s staan na overzetten allemaal door elkaar. Kan je me uitleggen wat ik hier aan kan doen ?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Met SmartSwitch gebeuren dit soort dingen wel eens. Heb je de optie om de foto's handmatig op je computer te zetten en dan over te kopieren naar je nieuwe telefoon? Dat zou wel goed werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
prosje27
Journeyman
Opties

Jammer dat Smart Switch niet zo goed werkt dan. Als ik ze nu dus vanuit mijn nieuwe gsm op de pc zou zetten en weer terug zouden ze volgens  U dan wel in goede volgorde staan ? Of begrijp ik het verkeerd ?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik bedoelde vanaf het oude toestel naar de pc, tenzij je die al hebt leeg gemaakt.

Ik vind het een beetje apart ook want de foto's zouden data moeten bezitten van wanneer ze gemaakt zijn en de gallerij zou dit moeten herkennen.

Heb je instellingen in de standaard galerij aangepast?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar galerij > Albums > Rechtsbovenaan 3 puntjes en dan sorteren.

Kun je dan je foto's op volgorde krijgen? Screenshot_20220601-151302_Gallery.jpg
prosje27
Journeyman
Opties
  • Mijn oude toestel is helemaal leeg. Ik vind het ook maar niks want er zijn ook foto’s die er dubbel opstaan. Die ben ik nu aan het wissen. Maar het irriteert me dat ze gewoon niet meer op volgorde staan. Ik kan de datum handmatig aanpassen maar daar is geen beginnen aan.
0 Likes
prosje27
Journeyman
Opties

Dit heb ik net gedaan, maar helaas . Het blijft vreemd.en storend.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik weet het ook even niet hoe je dit nog opgelost krijgt. Misschien Google Foto's downloaden ipv de Samsung Galerij?
prosje27
Journeyman
Opties

Dank je voor het meedenken. Moest er nog een oplossing komen dan hoor ik dat graag.  Op mijn iPad heb ik inderdaad Google foto’s staan en dat werkt heel goed. Maar die galerij app op mijn Samsung  na het overzetten is een puinhoop. Terwijl al het andere goed is overgezet.

0 Likes