Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

E-mail doorsturen of beantwoorden lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2017 11:41 AM)
25384 Weergaven
St-DB
Apprentice
Opties

Hallo allemaal,

Sind een week kan ik geen E-mail beantwoorden  of doorsturen.nieuwe email verzenden lukt wel.

Melding ."bericht laden" blijft uren staan.

Mijn vrouw heeft ook een samsung met het zelfde probeer nu..

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? 

Alvast bedankt 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heeft iedereen hier met dit probleem ook dezelfde versie van de E-mailapp en werkt het verwijderen van de WebView update via de Google Play Store zoals @Erik8 voorstelde ook niet? Het makkelijkste is om te zoeken in de Google Play Store op Android System WebView en hier op verwijderen te tikken.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Saskia,

Heb je wel naar de juiste app gezocht? Het gaat om de app Android System WebView.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi @St-DB,

Om welke toestellen gaat het? En gebruiken jullie de standaard mailapp of een andere app? Via welke e-mailprovider proberen jullie mail te sturen? Lukt het versturen van een e-mail wel - dus niet via doorsturen of beantwoorden, maar een nieuw e-mailbericht opstellen?

kevin-sig
0 Likes
St-DB
Apprentice
Opties

Dag Kevin, Blijkbaar zijn er verschillende met dit probleem sinds vorige week Galaxy A5 (2016). Samsung note 4
Ik heb zelf een Galaxy Alpha.

Met de standaard app werk ik.

Beide account hebben het zelfde probleem  (telenet en de live ).

Maar nieuwe verzenden of kopiëren werkt wel, beantwoorden of doorsturen niet.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Als ik het dus goed begrijp krijg je de fout als je op beantwoorden of doorsturen tikt en dus niet bij het daadwerkelijk verzenden van een bericht? Zou je onder E-mail kunnen kiezen voor Instellingen >> Info E-mail en terugkoppelen welke versie je momenteel hebt?

kevin-sig
0 Likes
St-DB
Apprentice
Opties
5.0.0.0200
0 Likes
Erik8
Student
Opties

Goededag.

Ik was op zoek naar dit probleem omdat ik hier ook al een ruime week last van hebt.

Dus doorsturen of beantwoorden werkt niet meer. Heel soms wel na vele pogingen. Heel vreemd. Blijft BERICHTEN LADEN in beeld staan.

Accounts verwijderd en weer toegevoegd.

Niets helpt.

Ander mail programma geinstalleerd. Dat werkt wel.

Liefst zou ik het standaard mail programma weer gebruiken.

Ps  ik heb een note 4.

Iemand al een oplossing?

Erik

0 Likes
Erik8
Student
Opties

Oplossing gevonden

Had this problem today and found the answer on another forum- totally solved my issue. It's a December 5th update to your Android System Web Viewer. Go into settings- app manager- Android System Web Viewer, and depending on your phone, either uninstall updates, or if that option isn't available, disable the app. Restart your phone, and everthing works like it should again. Just make sure you have auto updates turned off or it will happen again. I assume they'll have a fix sometime soon, at which point we can maybe update it without worrying?

Thu Dec 14, 2017 12:13pm

Venator
First Poster
Opties

Ik heb sedert enkele dagen hetzelfde probleem

Is er al een oplossing uit de bus gekomen ?

dank

0 Likes
Mike26
First Poster
Opties

Op het bedrijf hier hebben we een aantal smartphones met hetzelfde probleem. Nieuwe e-mail aanmaken gaat, doorsturen of beantwoorden niet. Model Galaxy A3 (modellen voor 2017).

Gaarne een permanente eenvoudige oplossing voor de eindgebruikers.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heeft iedereen hier met dit probleem ook dezelfde versie van de E-mailapp en werkt het verwijderen van de WebView update via de Google Play Store zoals @Erik8 voorstelde ook niet? Het makkelijkste is om te zoeken in de Google Play Store op Android System WebView en hier op verwijderen te tikken.

kevin-sig