Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dual sim - internet van de verkeerde kaart

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2022 10:44 PM)
984 Weergaven
Biver75
Explorer
Opties
Ik heb een Galaxy S9 en gebruik een dual sim.

Nu heb ik op de 1e kaart wel wat internet, maar niet veel. Op mijn 2e kaart heb ik onbeperkt internet.

Ik heb ingesteld staan dat kaart 1 voor bellen en sms-en is en kaart 2 voor mobiele gegevens. Ik zet soms ook de hotspot aan.

Ondanks dat ik de 2e kaart voor de mobiele gegevens gebruik, wordt er ook data van kaart 1 afgehaald.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Controleer bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Mobiel netwerk <<SIM 1 provider>> of dit is ingesteld op 5G/4G/3G/2G (auto connect). Als dat zo is, wordt het gebruikt voor mobiele data. Schakel over naar 4G/3G/2G (automatisch verbinden) of lager om te voorkomen dat gegevens van SIM 1 worden gebruikt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Controleer bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Mobiel netwerk <<SIM 1 provider>> of dit is ingesteld op 5G/4G/3G/2G (auto connect). Als dat zo is, wordt het gebruikt voor mobiele data. Schakel over naar 4G/3G/2G (automatisch verbinden) of lager om te voorkomen dat gegevens van SIM 1 worden gebruikt.

Anyhow
Navigator
Opties

Ik heb dat ingesteld via pulldown menu. Mobiele gegevens worden op sim kaart 2 (prive) gedaan. Rest via NS (Nieuwe Sim) . Voor mij werkt het prima 

Screenshot_20221011-100016_One UI Home.jpg

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Zorg er ook voor dat Automatisch gegevens wisselen is uitgeschakeld in de instellingen van SIM-kaartbeheer.

Screenshot_20221011-144414_Call settings.jpg