Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

barst in scherm galaxy book2 360

(Onderwerp aangemaakt op: 11-10-2022 02:46 PM)
1626 Weergaven
Teun Kiewiet
First Poster
Opties

Ik heb de galaxy book2 360 nu voor drie maanden en ben er altijd goed mee omgegaan. Ik gebruik de laptop dagelijks voor mijn studie. Toen ik vandaag bezig was viel me in eens 2 barsten op die ik nog nooit gezien had. ik was hem ook al de hele dag aan het gebruiken. Het lijkt dus voor mij niet mijn fout maar het valt alsnog niet onder de garantie. Als ik dit wil laten repareren, hoeveel zou dat dan kosten en waar moet hij dan heen? ook een belangrijk punt is hoe lang ben ik hem kwijt? Ondergevoegd zijn foto's van de 2 barsten. Voor de rest is de laptop nog in goede staat. #reperatie #galaxybook236020221011_143853.jpg20221011_143908.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Waarschijnlijk is er druk op gekomen. Je kunt hem gewoon aanmelden voor reparatie en je krijgt dan een offerte. Neem even contact op met de klantenservice, de online portaal word momenteel nog bijgewerkt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Waarschijnlijk is er druk op gekomen. Je kunt hem gewoon aanmelden voor reparatie en je krijgt dan een offerte. Neem even contact op met de klantenservice, de online portaal word momenteel nog bijgewerkt.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Teun Kiewiet, goedemorgen. 

Oeeei, dat is zonde zeg. Is het je nog gelukt om je Galaxy Book aan te melden voor een reparatie? Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op om dit verder te bespreken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_4V1uAMg
First Poster
Opties

Hey Teun,

Ik heb hetzelfde voor. Mag ik vragen hoeveel de reparatie gekost heeft?

Groetjes,

Pieter

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_4V1uAMg, goedemorgen.

Wat de kosten zullen voor deze reparatie is mij niet bekend, wel kan je via onze website je laptop aanmelden voor een reparatie. Nadat je Galaxy Book is onderzocht ontvang je een prijsopgave. Kijk hier voor meer informatie: Reparatieservice | Aanmelden | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
RobbinRVR
Student
Opties
Raar om te lezen dat dit het geval is bij meerdere mensen. Ik open net mijn galaxy book. Een dikke scheur door heel het scherm. Heeft in een hoes op tafel gelegen. Niks mee gebeurd.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RobbinRVR, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van jouw Galaxy Book beschadigd is. Via onze website kan je de Galaxy Book ook aanmelden voor een serviceverzoek. In het servicecenter wordt de laptop verder onderzocht om te kunnen bepalen of dit binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/43Z96BF;

Groeten,

Martijn

0 Likes
RobbinRVR
Student
Opties
Hee Martijn,
Ik heb intussen contact opgenomen. Laten we hopen dat na de inspectie ze inderdaad zien dat dit binnen de garantie valt. Zou raar zijn als het niet is. Maar bedankt voor de hulp Martijn.

Gr.
Anjo66
Apprentice
Opties
Bij mij precies hetzelfde, nog 2 mnd in bezit. Valt niet onder garantie, ook al is het volgens mij een probleem gezien de klachten over het scherm. Kosten €599,= belachelijk bij zo'n dure laptop. Laat je hem niet maken dan kosten betalen voor halen, onderzoek en retour zo'n €109,=.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anjo66, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van je Galaxy Book beschadigd is en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. VIa onze website kan je deze ook aanmelden voor een serivceverzoek. In het servicecentrum wordt jouw Galaxy Book dan verder onderzocht om te kunnen bepalen of dit binnen de garantie voorwaarden hersteld kan worden  De beoordeling van onze monteurs is hier leidend in.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes