Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth hotspot

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2024 03:53 AM)
237 Weergaven
pascal1992
Student
Opties
Ik heb nu al een poosje de s24 ultra maar ik krijg de bluetooth wel gekoppeld aan de tomtom maar als ik daar de internettoegang aan klik voor verkeersinformatie e.d. schakeld hii die direct weer uit
Wie heeft de oplossing voor me?
8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Bluetooth is geen internet. 
Om de tom tom internet te laten gebruiken zal je hem dan ook met wifi moeten verbinden via bijvoorbeeld de mobiele hotspot van je telefoon. ik heb alleen geen idee of een tom tom wifi heeft.

Galaxy_user_eu
Explorer
Opties
Via Bluetooth Tethering kan je internet verbinding aan andere appararen koppelen. Wat Pascal1992 wilt, moet gewoon kunnen.
1732014691047.jpg
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Klopt, maar in de meeste gevallen werkt dit niet en is dit geblokkeerd. Simpelweg omdat dit een erg onveilige functie is. 

Galaxy_user_eu
Explorer
Opties
Wat is dit nou weer voor reactie. Als het zo "onveilig" zou zijn was de optie weggelaten, of worden er beveiligings updates voor uitgevoerd. Wat je nu zegt zuig je echt compleet uit je duim. Gevaarlijk.

Daarnaast geeft @pascal1992 aan dat er al verbinding is gemaakt via Bluetooth tethering. Dit betekend dus niet dat de optie er niet is/uitgeschakeld zou zijn.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wanneer je het ergens niet mee eens bent maakt het dit niet meteen onwaar😉

Je reactie raakt nog kant nog wal met je beveiligingsupdates. Je telefoon heeft meerdere functies die niet veilig zijn als je ze aan zet en niet op de juiste wijze gebruikt.

Galaxy_user_eu
Explorer
Opties
En waarom zou een TomTom die via bluetooth tethering aan het internet verbonden wordt onveilig zijn?

Als jij dingen insueert over "onveiligheden" kom dan ook met daadwerkelijke CVE's of artikelen waarin dit probleem wordt besproken en waar eventuele oplossingen worden geboden, want dit slaat nergens op.

Voor @pascal1992, https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-series/samsung-s24-ultra/td-p/10329796 hier een post over hetzelfde probleem Bluetooth tethering en TomTom met een oplossing, wellicht werkt deze ook voor jou.
pascal1992
Student
Opties
Allen bedankt voor de tips en het mee denken
Ben vanmiddag bij de Phonehouse geweest met beide apparaten en binnen een paar klikken had die beste man het voor elkaar, vraag me niet hoe maar het werkt😊
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pascal1992,

Bedankt voor jouw bericht. Wat Moiitje zegt kan kloppen. Check voor de zekerheid of alles up-to-date is, ook van jouw Tom Tom. Controleer ook of het werkt wanneer je beide toestellen opnieuw hebt opgestart.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes