Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Berichten kunnen niet verwijderd worden

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2022 02:49 PM)
6894 Weergaven
lies04
Student
Opties
Hoi,

Mijn moeder vroeg mij om hulp om haar (sms) berichten te verwijderen. Dit kan dus blijkbaar niet. Ik kan de berichten niet selecteren en ook als ik op de pijltjes ga staan kan ik niet op verwijderen klikken.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het gaat om een samsung a52
Ik hoor het graag!
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Juabahatj
First Poster
Opties

Mijn moeder had dit ook, heel irritant. Maar ik hebt het opgelost. Het probleem is dat samsung standaard 2 sms-apps op de mobiel heeft staan. En je kan alléén verwijderen op de app die als standaard is ingesteld. Op je startscherm staat de berichtenapp van Samsung, die niét als standaard is ingesteld. Maar je telefoon heeft ook een berichtenapp van Google die wél als standaard is ingesteld. Alléén binnen deze app kun je dus je smsjes verwijderen. Om dit te veranderen moet je naar "instellingen" gaan, dan naar "apps" en als je dan scrolt zie je beide apps onder elkaar staan. Klik op die met het logo van de smsjes-app die je standaard wilt gebruiken en ga naar de instellingen van die app. Dan kan je daar die als standaard app instellen en dan kun je wél je smsjes verwijderen. Die van sms-app van Google kun je niet verwijderen, maar wel uitschakelen.

Hoop dat dit je helpt!

(Ps. Samsung?? Waarom kan je die google-sms-app niet gewoon verwijderen?? Hebben jullie een stomme sponsordeal met google ofzo? Het is echt megastorend)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Judit1
Apprentice
Opties
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ga naar instellingen > apps > berichten > opslag > gegevens wissen.

Dit zou moeten werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
3311
First Poster
Opties
Eerst de berichten archiveren dan vanuit het archief je vinger op het bericht houden dan word het bericht geselecteerd en dan in de prullenbak
0 Likes
3311
First Poster
Opties
Dit kan ook direct vanuit je berichten even je vinger op het bericht houden dat verschijnt je prullenbak automatisch
0 Likes
lies04
Student
Opties
Heeft helaas niet gewerkt. Bedankt voor je reactie!
0 Likes
lies04
Student
Opties
Dat lukt dus niet. Ik kan niks selecteren als ik het wat langer ingedrukt houd. Ik weet niet hoe ik dat kan oplossen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Welke berichten app gebruikt ze? Niet de standaard waarschijnlijk.

Zoek die app op bij instellingen > apps en doe dan opslag > gegevens wissen. Dit werkt 100%
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @lies04, geodemorgen.

Is het je nog gelukt met de tip van @Patrick?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
moedertjedegans
First Poster
Opties
Ik krijg ook niets geselecteerd en verwijderd
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemorgen @moedertjedegans ,

Welke telefoon gebruik je? Als je de "Berichten" app opent, dan kan je daar een gesprek selecteren en vervolgens op "Wissen" drukken om de SMS berichten te verwijderen. 

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes