op 03-09-2022 11:37 AM - laatst bewerkt op 06-09-2022 09:13 AM door MartijnK
Ik heb een samsung account welke voorzien is van een 2-traps verificatie.
Het nummer van de 2-traps verificatie is niet meer in mijn bezit. Ook het toestel is niet meer in mijn bezit.
Ik kan dus geen imei en serienummer invoeren (dus resetten van het nummer gaat niet)
Het account kom ik dus niet meer in: hoe is dit op te lossen?
op 03-09-2022 12:04 PM
op 03-09-2022 04:54 PM
Dank je wel voor de snelle oplossing:
Wat ik ook probeer; ik blijf hangen in het proces van de 2 traps verificatie. Het nummer wat ik heb gekregen: 010-7131875 was niet bereikbaar.
Via de whatsapp kunnen ze me niet helpen.
Buiten dat: het kan toch niet zo zijn dat ik dagenlang bezig ben om in mijn account te komen?
op 03-09-2022 11:36 PM
op 05-09-2022 03:15 PM
Goede middag,
Ik blijf de melding krijgen dat dit nummer niet bereikbaar is.
06-09-2022 09:09 AM - bewerkt 06-09-2022 09:11 AM
Hi @PMJ2, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Is het je intussen nog gelukt om het telefoon te wijzigen voor de 2-staps verificatie?
Als je gaat naar https://bit.ly/3cqlWOL of https://bit.ly/32EALd4 en log-in met het Samsung-account waarvan de 2-staps verificatie gereset moet worden. Vervolgens volg je de volgende stappen:
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 07-09-2022 09:28 AM
Beste Martijn,
Het is bijna een dagtaak geworden om weer in mijn account te kunnen komen.
==> het probleem is dat ik het Imei nummer / SN niet weet omdat het een zakelijk toestel betrof welk niet meer in mijn bezit is.
==> Intussen meerdere mensen gesproken bij Samsung via Twitter, APP en telefonisch; de afdeling die mij zou kunnen helpen is opgeheven. Tot nader bericht zou niemand in staat zijn bij Samsung om het op te lossen.
Het klinkt mij erg vreemd in de oren maar het is nu door 2 mensen bevestigd dat dit echt aan de hand is.
Dus tot nader orde kan ik niet meer in mijn account. Een nieuwe aanmaken gaat niet omdat het e-mail adres al in gebruik is. Ik zou een zakelijk e-mail adres kunnen gebruiken maar dat wil ik zelf niet.
Dus eigenlijk ben ik al weer klaar met Samsung en ga ik verder kijken naar een Google telefoon. Het heeft me in totaal nu bijna een week gekost en het is me nog niet gelukt. Als ik hulp nodig heb, verwacht ik van zo'n bedrijf dat ze me gewoon met een telefoontje kunnen helpen.
op 07-09-2022 09:40 AM
Het klopt wel dat er een wijziging heeft plaatsgevonden in dit proces, maar dat we je niet verder kunnen helpen is niet juist. We zouden het ook erg jammer vinden als je ons gaat verlaten. Wij kunnen nog steeds navragen wat de mogelijkheden hier in zijn om je account te laten resetten, hier zullen wel een aantal werkdagen overheen gaan.
Groeten,
Martijn
op 07-09-2022 06:12 PM
Beste Martijn,
Ik ben inmiddels een week verder nog n ik krijg nog steeds wisselende antwoorden.
Uiteraard zou ik graag in mijn account willen en een samsung bestellen.
Maar de manier waarop dit opgelost is / gaat worden past niet bij een bedrijf als Samsung.
Ik wil betalen voor een telefoon, ik wil betalen voor service maar dan moet ik met een relatief simpele vraag gewoon met één telefoontje geholpen kunnen worden.
Maar goed; ik ben dus benieuwd of je mij kunt helpen.
Mvg
op 08-09-2022 04:42 PM
Stuur mij een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met de volgende gegevens:
Dan ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling.
Groeten,
Martijn