Sinds de laatste update twee weken geleden is horloge zeer snel leeg, al binnen een halve dag. Bij batterij lees ik dat bijna 50 % op gaat aan... Bekijk bericht
Op 25aug heb ik me aangemeld voor een promotie waarbij er in de email stond dat ik binnen 2 weken van samsung hoor of alles compleet is en... Bekijk bericht
Hallo, ik maakte eerder gebruik van de UK versie van de 'Community' gewon via de browser op mijn telefoon.
De Members app laat nu wel... Bekijk bericht
Ik heb een backup gemaakt van mijn telefoon voordat het gerepareerde werd. Nu heb ik de telefoon terug en heb ik de back up hersteld.
In... Bekijk bericht
Sinds kort doet het alarmgeluid van de S9 het niet meer. In juni werd in een soortgelijk topic een oplossing geboden om via instellingen in de... Bekijk bericht
Als ik mijn samsung health app synchroniseer doet alles het behalve mijn hartslag en stress, de gegevens van de afgelopen dag word niet goed... Bekijk bericht
Huidige app opties qua scherm, doelen, maar ook handmatig toevoegen van bijv. Stappen of verbinden slaap is niet mogelijk of aanpasbaar.
Ik... Bekijk bericht
Ik heb mijn Galaxy Watch Active2 ge-update en nu blijft de app maar draaien om te openen . Ik heb hem al een paar keer opnieuw er op gezet aan en... Bekijk bericht
Ik heb een factory reset gedaan op mijn mobiele telefoon (Galaxy S8) voordat ik mijn SD kaart decrypted had.
Wel heb ik een recente backup van... Bekijk bericht
Hallo beste ik heb van mijn samsung s8 plus alles overgezet op mijn nieuwe note 10 plus maar ik heb nooit mijn geluid opgehad en sinds kort doe ik... Bekijk bericht
Mijn Smartwatch staat op stil maar mijn ochtend alarm gaat toch af met geluid. Als ik een "test" alarm instel over bijvoorbeeld een minuut... Bekijk bericht
Hoi hoi ik heb sinds mei de S20 5G ultra maar hij gaat vaak automatisch op stil waardoor ik dus vaak oproepen mis, erg irritant hiervoor een S9... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Galaxy smartwatch, de bijbehorende Samsung healthapp opent echter niet op mijn telefoon.
Ik heb een Nokia 7, android 10... Bekijk bericht
Reeds heb ik een nieuwe Peugeot 208 gekocht met ondersteuning voor Android Auto. Bij de dealer heb ik mijn Samsung Galaxy S20 Ultra 5G aangesloten... Bekijk bericht