Deze telefoon komt met Facebook, Netflix voorgeinstalleerd. Ik wil die apps kunnen verwijderen, niet disablen?! Hopelijk komt die nieuwe Europese... Bekijk bericht
Hi Bixby! Hoe maak ik een back-up via Smart Switch? Onze Apps & Services maken je Samsung ervaring compleet!
Custom List Message Item |
---|
Deze telefoon komt met Facebook, Netflix voorgeinstalleerd. Ik wil die apps kunnen verwijderen, niet disablen?! Hopelijk komt die nieuwe Europese... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb onlangs de galaxy watch 46 mm aangeschaft, na goed gechecked te hebben of de watch compatible was met een huawei p 30 lite... Bekijk bericht Hi @Fredwi212, goedemiddag. Is het dan niet eens "tijd" om over te stappen naar een mooie Samsung Ga... Bekijk bericht |
Hallo Windows heeft een app 'begeleidende app voor jouw telefoon'. Deze app koppelt de telefoon aan de pc en kun je downloaden... Bekijk bericht Die snelkoppeling komt er inderdaad niet, de instellingen van de app kun je raadplegen door het kopp... Bekijk bericht |
Waarom gaat mijn batterij van het horloge binnen 24 uur leeg??? Bekijk bericht |
On fora I read that this problem is common to MP3 music player apps (like the Samsung music player) since most of them rely on an Android library. ... Bekijk bericht Привет всем! Of zal ik het toch maar in het Nederlands houden? Maar waar in Samsung Music gebeurt di... Bekijk bericht |
Vroeger kon je in Samsung health app zien hoeveel calorieën je mocht innemen als je x aantal kilo's wou vermageren. Ook als je over het... Bekijk bericht |
Ik heb een samsung watch en maak gebruik van de samsung health app op een iphone De stappen worden dagelijks bijgehouden alleen worden de... Bekijk bericht Hoi @iko79, Zie je dat op je horloge zelf of op de app op je telefoon gebeuren? Synchroniseer je reg... Bekijk bericht |
Op mijn Samsung tablet gebruik ik al jaren de Outlook app naar volle tevredenheid. Maar sinds een week gebeurt er iets vreemds. Als ik een mail... Bekijk bericht Ik ga dat inderdaad maar doen. Heb nog even Ziggo een mail gestuurd met mijn bevindingen. Het is naa... Bekijk bericht |
Hallo ik ben Nur, ik heb Samsung Galaxy A20E. Waarom niet werk goed de Xbox game pass voor mij telefoon smartphone on mijn Samsung Galaxy A20E de... Bekijk bericht Hoi Nur, Dat klopt, de Galaxy A20e biedt alleen ondersteuning voor de 2,4 GHz band. Je zult inderdaa... Bekijk bericht |
Iemand een idee hoe ik de Smarthings app op mijn Galaxy M21 kan krijgen? Want hij staat niet in de playstore, en kan mijn apparaten nu niet... Bekijk bericht Bedankt, ik wist niet dat die daar stond. Raar dat die niet in de playstore staat voor de M21. Maar ... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds gister krijg ik om de haverklap het icoontje in beeld over de controle app machtiging mbt whatsapp. Ik heb dit uitstaan maar... Bekijk bericht |
Hallo ik ben Nur, welke game werken goed Samsung Galaxy A20E waarom mij telefoon is Samsung Galaxy A20E Bekijk bericht Ik zou mij wat meer richten op minder grafisch intensieve games, verder kan je ook de Microsoft Game... Bekijk bericht |
Ik heb op mijn Samsung A71 Outlook verbonden met de imap server van Ziggo, gebruik makend van de door Ziggo aangegeven instellingen voor server en... Bekijk bericht |
... Bekijk bericht |
Sinds de laatste update twee weken geleden is horloge zeer snel leeg, al binnen een halve dag. Bij batterij lees ik dat bijna 50 % op gaat aan... Bekijk bericht Het is helaas mogelijk dat een update meer stroom gaat slurpen... Helaas zal je meestal moeten wacht... Bekijk bericht |
Op 25aug heb ik me aangemeld voor een promotie waarbij er in de email stond dat ik binnen 2 weken van samsung hoor of alles compleet is en... Bekijk bericht Hi @Members_ko4XLsr, Allereerst welkom op de Community! Het is zo te lezen niet helemaal vlekkeloos ... Bekijk bericht |
Hallo, ik maakte eerder gebruik van de UK versie van de 'Community' gewon via de browser op mijn telefoon. De Members app laat nu wel... Bekijk bericht |
Ik heb een backup gemaakt van mijn telefoon voordat het gerepareerde werd. Nu heb ik de telefoon terug en heb ik de back up hersteld. In... Bekijk bericht |
Sinds kort doet het alarmgeluid van de S9 het niet meer. In juni werd in een soortgelijk topic een oplossing geboden om via instellingen in de... Bekijk bericht |
Hi @ricodudink, Heb je de S20 FE via onze website besteld? Zo ja, kun je dan het ordernummer met mij... Bekijk bericht |