op 12-10-2020 12:48 PM
Op 25aug heb ik me aangemeld voor een promotie waarbij er in de email stond dat ik binnen 2 weken van samsung hoor of alles compleet is en goedgekeurd is. 2 weken laten heb ik niks van samsung vernomen en heb ik telefonisch en via the whatsapp contact opgenomen.
Via de samsung medewerken is er gezegd dat het 31 aug goed gekeurd is en dat ik het voor 12 okt mijn promotie binnen krijg.
Weken gingen er voor bij, andere mensen hadden de promotie al binnen gekregen. Dus ik belde 2x om te kijken waar mijn promotie blijft. Eerste keer werd er gezegd binnen 2 weken lrojg je het en tweede keer binnen en weekje. Een weekje later heb ik niks binnengekregen.
Op 12 okt kreeg ik een email dat het opnieuw goedgekeurd was en dat ik nog 6 weken moet wachter erop. Hierover belde ik met een samsung medewerken. De samsung medewerken die ik als eerst sprak had gelogen en zei dat ik 31 aug nooit een bevestiging heeft plaatst gevonden terwijl ik bewijs heb via de whatsapp. De 2de medewerken kon zien dat er inderdaad een bevestiging op 31 aug is verstuurd en dat er wegens een fout in het systeem 6 weken moet afwachten.
De reden dat ik dit onderwerp start is als klacht want dit ben ik niet gewend van de service van samsung. Samsung kwam hun woorden niet na naar aanleiding van hun eigen promotie en daar was de medewerken waarmee ik sprak ook mee eens. Daarnaast vind ik het ook erg dat mensen binnen het bedrijf ook nog eens liegen dat sommige dingen niet hebben plaats gevonden. Op een gegeven moment ben je dit ook zat aan het worden en daardoor meld ik dit als een klacht aan. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen en dat is een verontschuldiging krijg voor het lange wachten en dat er gelogen is want op een leugen sta ik niet te wachten.
Mvg,
Shanan
op 13-10-2020 04:12 PM
Hi @Members_ko4XLsr,
Allereerst welkom op de Community!
Het is zo te lezen niet helemaal vlekkeloos gelopen, maar ik kijk graag wat ik voor je kan doen 👍
Heb je voor mij het registratienummer? Dan kijk ik even wat ik kan vinden.
Groet,
Bruce