Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij optimalisatie uit zetten voor een specifieke app op de Galaxy A50.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2021 11:31 AM)
3545 Weergaven
Corj
Pioneer
Opties

Ik heb de Samsung smartphone Galaxy A50 modelnr.SM-A505FN/DS

Wie weet hoe je de batterij optimalisatie uit zet voor een specifieke app, zoals de Hikvision app.

Of wellicht een mogelijkheid om de batterij optimalisatie in zijn geheel uit te schakelen. Aangezien notificaties in de genoemde app soms met vertraging binnen komen.

Met vriendelijke groet,

Corj

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

instellingen->batterij en apparaat onderhoud -> batterij ->limieten achtergrondgebruik -> apps die nooit sluimeren -> plusje rechtsboven in en kies de app in de lijst.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
VeggieMcWrap
First Poster
Opties
Hij staat waarschijnlijk niet bij "nooit sluimerende apps" omdat je bij de app zelf al het batterijgebruik op onbeperkt heb staan. Als je dat op geoptimaliseerd zet kan je hem wel toevoegen aan "nooit sluimerende apps"

Gegevens wissen, wist niet je account.
Ik heb het ook met spotify gedaan en het wist alleen mijn instellingen en dowloads. Ik kan wel gewoon weer inloggen in mijn account en mijn playlists blijven bestaan.

Ook wis je de gegevens alleen op het apparaat waar je de gegevens wist. Als je een computer hebt met dezelfde app blijf je daar gewoon ingelogd zonder dat daar gegevens worden gewist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

instellingen->batterij en apparaat onderhoud -> batterij ->limieten achtergrondgebruik -> apps die nooit sluimeren -> plusje rechtsboven in en kies de app in de lijst.

Corj
Pioneer
Opties

@Moootje 

Dank voor jet tip,

Nog ff voor de duidelijkheid.

Het gaat er dus om dat de batterij optimalisatie van de betreffende app NIET geoptimaliseerd word.

Anders gezegd uitgezet moet worden.

Dit heb ik al geprobeerd:
1)Bij apps heb ik bij “Batterij optimalisatie ” de optimalisatie van de betreffende app  ook uit gezet zodat die niet geoptimaliseerd wordt.
Jou tip:

2)instellingen->batterij en apparaat onderhoud -> batterij ->limieten achtergrondgebruik -> apps die nooit sluimeren -> plusje rechtsboven in en kies de app in de lijst.

Bovenstaande  tips heb ik geprobeerd maar nog steeds zonder het beoogde resultaat.

Cor

0 Likes
Corj
Pioneer
Opties

Die laatste stap die je noemt(Kies de app in de lijst) daar vindt ik niet de app die ik moet hebben.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De app komt niet naar voren?

Corj
Pioneer
Opties

Klopt niet te vinden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Corj, goedemorgen.

Ik zie dat je samen met @Moootje al een hoop hebt geprobeerd om dit te verhelpen 💪 Gaat het om de app die je in 1e bericht hebt genoemd?

Als je gaat naar Instellingen > Apps > HIKVision > Opslag en kiest voor Gegevens wissen, probeer dan nogmaals de tip van @Moootje.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Corj
Pioneer
Opties

Dank @MartijnK .

De oplossing die je hier geeft lijkt mij niet verstandig want ik kreeg deze melding : 

“Alle gegevens van deze applicatie worden permanent gewist. Dit omvat alle bestanden, instellingen,accounts,databases enzovoort”

Daar wordt ik dus niet blij van.

Groet,

Corj

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om het een en ander uit te sluiten wil ik je toch vragen deze stap wel uit te voeren. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze optie niet beschikbaar is gemaakt door de app ontwikkelaar. Heb je met hen hier ook al contact over gehad.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Corj
Pioneer
Opties

Daar zal het niet aan liggen denk ik. Voor de hand liggend om te vragen maar andere functies werken wel. 

Groet, Corj

0 Likes