op 14-01-2025 03:24 PM - laatst bewerkt op 17-01-2025 09:52 AM door Ajay-A
Ik weet niet hoe ik mijn vraag moet stellen hier kan het niet vinden om het te verzenden. Dus doe ik het maar zo..😮
Ik heb een vraag ik ondervind problemen als ik ingelogd ben in Ziggo app en Ziggo internet op mijn Samsung S9 en S10. Als ik ingelogd ben dan bevriest het beeld in beide telefoons. Ik heb het getest met een Ziggo medewerker die had een Samsung S23 en ondervond het zelfde probleem. Dat was een 2 maanden geleden ik heb toen 1 maand later nog eens gebeld. Nog steeds de zelfde klachten. Had een anderen medewerker aan de lijn hij had een Samsung A54 daar werkte het inloggen wel goed. Ik heb het later bij iemand anders geprobeerd hij had een Samsung A55 en daar werkte ook alles goed. Het lijkt dat er een probleem is met de Galaxy S serie? Meer mensen hier last van?
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
op 17-01-2025 09:57 AM
Hallo @Storm2023,
Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de apps en provider het goed doet op jouw toestel. Ik ga je verder helpen. Dus als ik het goed begrijp, gaat het niet alleen om de app, maar ook wanneer jouw toestel verbinding heeft met het netwerk van Ziggo dat het beeld bevriest op de S toestellen?
Met groet,
Ajay
een week geleden
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Zodra ik internet open bevriest mijn scherm en moet ik een soft reset uitvoeren om de telefoon opnieuw op te starten. Ook na reset blijft het probleem bij het openen van internet. Verder werkt alles prima.
een week geleden