Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraken kalender overzetten naar kalender

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2022 10:48 PM)
465 Weergaven
HiddeG
First Poster
Opties
Wat zou ik willen:
Dat je afspraken in de agenda van één calender naar een andere calender kan overzetten (bijv. van Mijn telefoon -> Samsung Calender)

Waarom:
Ondanks dat ik de (cloud) Samsung Calender als default instel veranderd deze automatisch terug maar Mijn Telefoon in plaats van de (cloud) Samsung Calender. Dit wil ik niet, want mocht mijn telefoon kwijt zijn of stuk gaan dan zijn al mijn afspraken weg. 

Ik zou hier graag hulp bij willen. 

Met vriendelijke groet,

Hidde
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Ik heb een Galaxy S20 en mijn Samsung agenda synchroniseert met een uit de Play Store gedownloade app: de Simple Mobile Tools agenda. Dit werkt uitstekend en heb zo altijd een Samsung back-up achter de hand voor het geval dat. Ik kan niet inschatten of een dergelijke constructie je bedoeling is. Zo ja, laat dat dan maar weten. Ik wil je dan wel wat hints geven.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. In Samsung Calendar zie ik geen optie om een ​​bepaalde kalender als standaard in te stellen. Wanneer u echter een afspraak toevoegt, kunt u selecteren aan welke agenda deze moet worden toegevoegd (in uw geval een Samsung-accountagenda). De volgende keer dat u een nieuwe afspraak toevoegt, wordt uw agendakeuze onthouden.

Screenshot_20221010_085607.jpg

0 Likes
HiddeG
First Poster
Opties
Dit bedoel ik inderdaad met standaard. Misschien niet helemaal de goede woordkeuze. Echter, als ik dit doe veranderd de agendakeuze toch nog soms terug naar 'Mijn telefoon'.
0 Likes
HiddeG
First Poster
Opties
Jaa alleen dan verdwijnen helaas ook alle afspraken die ik perongeluk in 'Mijn agenda' heb gezet. Als ik dit wil doen moet ik alles handmatig veranderen 😕
0 Likes
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Ik heb een Galaxy S20 en mijn Samsung agenda synchroniseert met een uit de Play Store gedownloade app: de Simple Mobile Tools agenda. Dit werkt uitstekend en heb zo altijd een Samsung back-up achter de hand voor het geval dat. Ik kan niet inschatten of een dergelijke constructie je bedoeling is. Zo ja, laat dat dan maar weten. Ik wil je dan wel wat hints geven.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @HiddeG, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je met de tips van de andere Members nog gelukt? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Fijn om te horen, Dank je wel.