Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Weer (Weather) locatie klopt niet in agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2023 09:13 AM)
598 Weergaven
Elsy
Navigator
Opties
Gisteren overgegaan naar de Samsung kalender. Het weather schuifje aangezet. Helaas heeft hij een verkeerde locatie. Ik heb er 5 jaar geleden wel gewoont maar nu dus niet meer. Ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen naar mijn huidige locatie.
Wie weet het wel? 

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie hetzelfde. Het lijkt een bug. Ik zal het melden en voorstellen dat u dit ook doet via Agenda-instellingen > Neem contact met ons op.

Screenshot_20231204_094627_Calendar.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik zie hetzelfde. Het lijkt een bug. Ik zal het melden en voorstellen dat u dit ook doet via Agenda-instellingen > Neem contact met ons op.

Screenshot_20231204_094627_Calendar.jpg

Elsy
Navigator
Opties
Even een update.
Ik heb de Samsung kalender nagelopen. Alles uit en aan gezet.

Er viel me wel iets op.
Het weerbericht op mijn mobiel werkt wel met de juiste locatie.

In de kalender /agenda staat bovenaan een dag en grijze balk met daarin het weer voor vandaag.
In het menu zie ik dat deze hoort bij het Google account.
Ik heb bij Google ook al gekeken of ik daar iets kon aanpassen maar zie niks.

De locatie blijft niet juist. 1701694109043.jpg20231204_134315_1000031795_1701693795.jpg
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes