Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasdroger foutcode HC2

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2023 01:27 PM)
1960 Weergaven
MaartenG
First Poster
Opties

Ik heb een probleem met mijn wasdroger (WD81J6400AW). Wassen doet hij nog maar eenmaal hij moet drogen stopt hij, als ik dan terug op start druk draait hij voor een 10tal minuten waarna hij weer stopt. Na zo 2tal keren krijg ik de foutmelding HC2. Ik heb de stekker al uitgetrokken voor een nacht maar het probleem blijft. Kan iemand mij hiermee helpen?

0 Likes
30 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Controleer goed of het gaat om fabrieksgarantie of een garantie vanuit de verkoper, dit omdat zij ook outlet items verkopen. Je kan dan het beste een serviceverzoek indienen, kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
naömi
Student
Opties
Ik had ook de hc2 melding. Na het indrukken van de centrifugeren en droogtegraad knop kreeg ik dit.. wat nu?20220929_174000_82288_1664466002.jpg
0 Likes
Opties

Hey Naömi, ik heb eerlijk nog steeds geen oplossing gevonden… het is een zekering oid dat is uitgebrand… ik kan wel wassen en dat doe ik dus, en ophangen om te drogen. Mocht je een antwoord vinden dan hoor jk het ook graag!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

0 Likes
nickert
First Poster
Opties
Goedendag.
Ik heb onlangs het warmte element en de buis erachter los gehaald en stofvrij gemaakt. Nu stopt de machine telkens na 5 minuten met drogen. Er komen geen meldingen en hij gaat ook niet uit, maar blijft staan op de resterende tijd alsof hij op pauze staat. Als ik een paar keer opnieuw op start druk, stopt hij na 3 keer en gaat over op de melding HC2. Reset knoppen indrukken verhelpt niets.

Kan iemand me helpen?
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @nickert, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt. Om de melding HE/HC op je het display van je droger te verwijderen, dien de volgende stappen te voltooien:

• De droger dient uit te staan, houd de knoppen vast die onderling verbonden zijn met een loep en schakel de droger in. Je krijgt de melding DE te zien of alle lampjes branden, laat de knoppen los en schakel de droger uit en vervolgens weer in.

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de droger aanmelden voor een reparatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,
Martijn

0 Likes
Robberrt
Apprentice
Opties

IMG_0067.jpeg

Na het indrukken van de centrifugeren en droogtegraad knoppen krijg ik de volgende melding. Wat moet ik doen? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robberrt, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw droger? De knoppen combinatie die je hebt gebruikt is bedoeld om de HC2 melding te verwijderen. Heb je de d1roger ook al eens voor tenminste een uurtje van het stroom afgehaald? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Robberrt
Apprentice
Opties

Hi Martijn, het gaat om een WB80J6A00AW. 
Alle wasprogramma’s doen het goed, maar wanneer je een droogprogramma aan zet stopt de machine na 15 minuten. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Robberrt, geodemorgen.

Omdat dit geen verschil heeft gemaakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan de was-/droog combinatie via onze website aanmelden voor een serviceverzoek. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes