Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verdwenen rubbertje Jet 75 pro

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2024 02:51 PM)
230 Weergaven
Alvero
Journeyman
Opties
Begin dit jaar een Samsung Jet 75 pro aangeschaft. Sinds kort schuurt deze over de vloer. Het leek erop dat er een rubbertje verdwenen is. 
Na contact is er bevestigd dat er een rubbertje mist en kan ik een nieuw rubbertje bestellen op eigen kosten; €6,05 plus verzendkosten van €6,90.
Uiteraard vind ik dit geen service van Samsung gezien de stofzuiger nog geen half jaar oud is en het geen goedkope stofzuiger is.
Ik vraag ik mij af of dit een veel voorkomend probleem is en of ik nu dus (half) jaarlijks nieuwe rubbertjes moet bestellen.

26 Antwoorden
Quinno
First Poster
Opties
wij hebben hetzelfde probleem met de stofzuiger, vraag is even wat de techniek is om het wieltje er uit te halen? zijn er tips?
Members_uDWtjgv
First Poster
Opties

Ik zou dit ook willen vervangen maar hoe 

image.jpg

Alexstok
Student
Opties

Hier hetzelfde euvel. Na 7 maanden gebruik is het rubber wieltje kapot. Hoe krijg ik dit eruit zodat ik een vervangend wieltje kan bestellen?

DSC_0418.JPG

0 Likes
pierelier
First Poster
Opties
Ik heb elke maand het rubbertje versleten, waardeloos systeem
0 Likes
DaveBuskes
First Poster
Opties
Goedemiddag, Ik ben het rubbertje ook kwijt. Zie foto. Waar kan ik deze bestellen? 20241124_130552_1000056059_1732449954.jpg
0 Likes
DaveBuskes
First Poster
Opties
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DaveBuskes.

Bedankt voor jouw bericht en melding. Zie die onderstaande link, controleer voor de zekerheid of de modelcode klopt.

https://bit.ly/499sAai

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes