Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgesteld Einde Eco Bubble

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2022 10:29 PM)
9018 Weergaven
SuusV
Journeyman
Opties

Ik heb sinds gister een nieuwe wasmachine, die ook de optie "Uitgesteld Einde" heeft. Dit zou betekenen dat als het nu 10:00 uur is en ik de was om 17:00 klaar wil hebben  ik bij uitgesteld einde op 7 uur druk.

Als ik dat doe, hoor ik meteen het water stromen richting de wasmachine. Daarom zet ik hem meteen weer uit, want het is de bedoeling dat er nog niet meteen gewassen wordt.

Doe ik iets fout?

0 Likes
15 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste @SuusV in dit topic iemand met exact hetzelfde probleem. Misschien helpt het jou ook? https://eu.community.samsung.com/t5/huishoudelijke-apparatuur/uitgesteld-einde-eco-bubble/td-p/42340...
0 Likes
SuusV
Journeyman
Opties

Hoi DirkG,

Dit topic had ik inderdaad gelezen en ook geprobeerd. Vannacht is de gehele stroom er zelfs afgeweest (ik heb een trek schakelaar). Zojuist weer geprobeerd, maar ook dan maakt de machine weer geluid alsof er water toegevoegd gaat worden. Machine weer uit gezet, niet de stroom eraf gehaald, en weer geprobeerd. In totaal zojuist 4 pogingen gedaan.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dan zou ik contact opnemen met je leverancier, want dan lijkt me dat niet goed. Het water moet er zeker niet meteen al in stromen.
0 Likes
SuusV
Journeyman
Opties

Dankjewel, ik ga contact opnemen met Coolblue.

0 Likes
SuusV
Journeyman
Opties

Dit is wat er gebeurd. Het blijkt dat de machine inderdaad stopt, maar wel eerst water de machine inpompt. Vandaar dat ik dacht dat de machine meteen zou draaien.

Bij mijn vorige machine gebeurde er niks als ik de was uitstelde.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Gelukkig is er dus niets mis met de machine. Vind het wel gek dat het water er al ingepompt wordt, als je 7uur uitsteld, ligt het 7uur lang nat te zijn. Maar ja als het zo hoort, kun je niet anders. Dank voor je terugkoppeling en veel plezier van je EcoBubble 😉
0 Likes
SuusV
Journeyman
Opties

Ik geloof niet dat het water de trommel in gaat, tenminste het leek niet alsof de was nat werd. Ik heb de was van het filmpje afgebroken en direct aangezet, en ik zal straks weer even een waa aanzetten met uitgesteld einde. Ben benieuwd hoe de was er morgen dan uit komt!

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik ook, ik hoop wel schoon 🤪😉
0 Likes
Oplossing
SuusV
Journeyman
Opties

Ja dat hoop ik ook, hahaha.

Ik heb zojuist de wasmachine aangezet met einde uitstel. Ik schrok even, want de wasmachine begon te draaien en ook in het scherm kwamen strepen te staan, die als het ware een ovale cirkel vormden, en die draaide. Betekend dit dat hij aan het wegen is hoeveel was er in zit en hoe lang het programma dus gaat duren?

0 Likes