Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autodose wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2022 01:09 PM)
1543 Weergaven
iris08
Student
Opties

Wij hebben sinds half december een Samsung autodose wasmachine. 

Nu hebben we het idee dat het wasmiddel en de wasverzachter heel snel leeg is. We hebben de bakjes beide gevuld tot de max. En na 1 wasbeurt is het al ver leeg. We hebben de instellingen gewoon op gemiddeld staan. Ook heb ik het idee dat de was soms lekker ruikt en soms niet. Alsof er dan geen wasmiddel of wasverzachter bij is gekomen.. 

Wat kunnen we hier aan doen? 

22 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @iris08, goedemorgen.

Bedankt voor je bericht, we helpen je dan ook graag verder! Dit lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling.

Wat is het modelnummer van je wasmachine? En pakt de wasmachine wel minder wasmiddel als je de dosering aanpast? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
iris08
Student
Opties
Dit is het model nummer.
Het is niet dat hij het helemaal niet pakt. Maar net als gisteren heb ik een programma van ongeveer 2 uur gedraaid. De wasmiddel en wasverzachter bijna helemaal tot de max. En dan is het daarna beide bijna helemaal leeg. Nu rook de was wel gewoon lekker.
20220131_151338_42287_1643638420.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @iris08, goedemiddag.

Stel je het wasmiddel of de wasverzachter dan maximaal in? En pakt de wasmachine wel minder wasmiddel als je de dosering omlaag aanpast? Heb je de wasmachine al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gillesdegraaf
First Poster
Opties
Hee hallo,
Ik ervaar het zelfde probleem en kom via Google op deze post. Ik ben benieuwd hoe dit is opgelost! Mijn wasmiddelbakje is nu na 3 keer wassen helemaal leeg terwijl hij op gemiddeld staat ingesteld. Wasverzachter zit trouwens nog tot de rand vol.
Ik ben benieuwd wat ik kan doen.
Groeten,
Gilles
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gillesdegraaf, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is inderdaad wel erg snel. Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? En hoe gaat het als je de stand aanpast naar laag? Zodat er minder wasmiddel gedoseerd wordt. 

Staat de optie voor wasverzachter ook ingeschakeld bij het wasprogramma? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kimdevr
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. In november gekocht. Wasverzachter stroomt weg uit de autodose
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kimdevr ,

Bedankt voor jouw bericht. Welk model wasmachine heb je en had je al de bovenstaande tips van mijn collega al uitgeprobeerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kimberley1710
First Poster
Opties
Goedemiddag. Wij hebben hetzelfde met de wasverzachter. Staat ingesteld op 1 streepje, maar is na 1 wasbeurt leeg. 2 maal fabrieks instellingen gereset. We hebben type WW90T534AAW

Hoor graag hoe we dit kunnen verhelpen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kimberley1710,

Bedankt voor jouw bericht. Wat is jouw aankoopdatum? Wanneer het nog binnen 2 jaar na aankoop bevind, kunnen we kosteloos een nieuw wasbakje naar jou opsturen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes