op 21-02-2022 04:02 PM
Hoi,
Ik 2 monitoren gekocht bij samsung en bij 1 past de schroef niet in de steun maar veel vervelender is dat bij de andere monitor al het folie er al vanaf is en waar langs alle randen van de monitor een raster afdruk zichtbaat die ik eraf moet boene
Teven hebben beide monitoren geen folie over het scherm, is dit normaal?
Klantenservice proberen te bereiken en die verwijzen je naar whatsapp dat ik niet heb en niet wil. Andere optie is billy de messenger robot waar je niet aan hebt. Al met al een bedrijf waar je niet mee in zee wilt gaan.
Hopelijk kan beide monitoren retour sturen en mijn geld terug krijgen.
btw iets met een hekje doen werkt niet
op 21-02-2022 04:36 PM
op 23-02-2022 02:00 PM
Hi @jc36, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Op het paneel van je monitor zit overigens geen folie 😉 Wat is het ordernummer van je bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 04-03-2022 03:08 PM
Jazeker, ik heb 2 nieuwe monitoren ontvangen, waarvan bij wederom 1 standaard de schroef gewoon niet past. Dit doorgegeven aan mijn al lopende call en ik hoor al 2 dagen niks meer. En heb nog steeds bijna 800 euro monitoren in de doos in de kamer staan. Ik zal maar geen foto erbij plaatsen hoe ze 2 monitoren verpakken in 1 zelf gefabriceerde doos aan elkaar gaplakt van 2 dozen.
op 04-03-2022 03:10 PM
hier mijn order nummer NL220223-76090008
Ik kan invullen maar bij mij wordt deze ook niet herkend, net als dat de order niet in mijn account zichtbaar is.
op 08-03-2022 11:43 AM
Hi @jc36, goedemorgen.
Ik heb de foto's voorbij zien komen en inderdaad dat ziet er niet goed uit. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er een retour voor is ingediend. Wanneer je de monitor alsnog wenst te bestellen, stuur mij dan een privé bericht 😇
Groeten,
Martijn