Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trommel problemen met de Eco bubble 7 kg

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2018 05:01 PM)
4072 Weergaven
Desiree_Braat
First Poster
Opties

Sinds vandaag doet de wasmachine het niet meer. Hij wilt niet centrifugeren. Wanneer de motor begint te "zoemen", dan "schud" de trommel met een soort " bonk"-geluid, waarna de machine weer gaat pompen en vervolgens niets meer doet. Ik kan de trommel handmatig draaien en heb de machine gekalibreerd. Ook hebben we de aandrijfriem gecontroleerd en de aan/afvoer gechecked. Met de app ook nog geprobeerd een smart check uit te voeren maar geeft aan " geen fout"  te hebben.

 

We hebben hem 7 november 2015 online gekocht. Kan er een monteur snel langskomen? Gezien de kersverse gezinsuitbreiding is er hoge nood. 

0 Likes
88 Antwoorden
Rocco6
First Poster
Opties

Heel fijn probleem... Bij ons net buiten de garantie. Advies weggooien en een BOSCH kopen! 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat klinkt aardig allesomvattend inderdaad. Een monteur zou dan toch de oplossing moeten zijn.. Nu valt de wasmachine buiten de fabrieksgarantie waardoor ik geen gratis reparatie aan kan bieden. Vandaar dat ik je wil adviseren om eerst de reparatie via je winkel aan te vragen. Aangezien je de koopovereenkomst met hen hebt kunnen zijn hier mogelijk meer in betekenen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
TubTub90
First Poster
Opties

Via de winkel leuk te proberen maar zal niks uithalen, gewoon €180 euro dokken en dan doet hij het weer. En ja een hele coulante regeling Samsung geeft wel een hele €30,- korting... over een bedrag van €210,- op een productie fout in mijn ogen. Wat de monteur zelf ook aangaf hij vervanger 3 printplaten in de week op deze machines.

0 Likes
Cama
Journeyman
Opties

Ik heb Samsung via de chat gecontacteerd en ik moest de machine kalibreren maar dat hielp niet, daarna begonnen ze me te vragen of ik de wasmachine correct had aangesloten, of het water open stond... Bij Samsung maken ze je zot. Een normale machine sluit je aan en deze werkt of er is iets duidelijk mis maar bij Samsung is het Samsung dat mis is en Samsung ontkent dat. Ik heb ook een aangetekende brief naar Samsung gestuurd maar dan begonnen ze weer over slechte aansluiting (ik had het wel al gehad dan). Uiteindelijk antwoordde Samsung dat het buiten garantie was en dat ze niets konden doen. We hebben nu een Miele, we horen die zelfs niet draaien en de verkoper is de machine komen aansluiten. Sindsdien heb ik weer propere kleren zonder problemen :-).

JoeriS
Mastermind
Opties

Het doet altijd pijn dit toe te geven over een Samsung wasmachine, maar bij een ondeugdelijk product buiten garantie is je winkel toch je handigste aanspreekpunt, zie voor je rechten hierin eventueel dit artikel: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
WalidHamid
First Poster
Opties

Het enige oplossing wat ik hier steeds zie en lees is dat jullie een monteur sturen en over het kosten niks zeggen!

 

Het ergste is dat dit gewoon een productie fout is dat Samsung niet toe wil geven, waar gaat dit naartoe??

Een product die nog geen 3 jaar oud is nu al problemen veroorzaakt is echt triest voor woorden.

 

waar kan ik dat tering printplaat kopen?

Ik zet hem zelf wel in elkaar ik ga geen extra geld betalen voor iets dat niet gaat werken!

 

BEDANKT SAMSUNG VOOR OPLICHTEN VAN DE CONSUMENTEN!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@WalidHamid, ik snap dat het vervelend is als je wasmachine stuk gaat maar laten we het wel vriendelijk houden. Ik kan zelf geen uitspraak doen over de kosten, dat doen onze monteurs. Als ik een reparatie verzoek voor je in mag dienen zullen ze hier ook zsm contact over opnemen met een max. prijsindicatie voor de reparatie en pas langskomen als je hiermee akkoord gaat. Dat kan ik je aanbieden, wij als fabrikant zijn gebonden aan de fabrieksgarantie, maar zoals ik aangaf zou je winkel hier mogelijk meer in kunnen betekenen aangezien zij 'm je verkocht hebben.

 

Mocht je zelf de printplaat willen vervangen, wil ik je graag naar deze pagina verwijzen: https://samsungonderdelen.com/samsung-model/wf70f5e5p4wen.htm

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
WalidHamid
First Poster
Opties
Is goed doet u maar een reparatie verzoek! En zij kunnen mij op het volgende telefoon nummer bereiken
0642719311
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dan ga ik daar werk van maken @WalidHamid. Zou je me alleen via een prive bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden) het volgende nog willen toesturen?

- je NAWTE gegevens;

- volledige modelcode en serienummer van je wasmachine;

- kopie van de aankoopbon.

Dan zorg ik dat ons reparatie centrum zsm contact met je opneemt met de prijsindicatie en de mogelijkheid tot het maken van een afspraak.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Erick84
Student
Opties

Ik ben de zoveelste gedupeerde met het bekende probleem! Alles geprobeerd maar niets helpt. 

Dit probleem blijft zich voordoen bij dit type wasmachine en het heeft in 9 van de 10 gevallen te maken met een defecte printplaatUiteindelijk is het een massale fabrieksfout, waar Samsung een ontmoedigingsbeleid tegen beter weten in hanteerd door (onterecht) de consument zelf voor de kosten op te laten opdraaien.

Dit soort firma list en bedrog praktijken valt me vies tegen van zo'n groot bedrijf als Samsung. Beroepen op 2 jaar fabriek garantie gaat in dit geval niet meneer Samsung. Ik wil jullie herinneren aan het comformiteitsbeginsel dat gebaseerd is op de technische levensduur van een product. Dit staat vastgelegd in het burgelijk wetboek (artikel 17 boek 7) het bedrijf waar ik 'm gekocht hebt is helaas failliet en NEE ik ga niet naar de curator. Wat wordt de oplossing?