op 27-11-2020 10:35 AM
Hallo,
Onze Samsung Eco Bubble maakt opeens een raar geluid. filmpjes hier https://youtu.be/v3AldIiqleo: Uiteraard net een paar maanden buiten garantie. Vandaag de eerste 75 euro kwijt aan de Samsungsreparateur voor onderzoek: vermoedelijk de lagers en geschatte kosten voor reparatie € 230,- . Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Ik moet nu besluiten te repareren of vervangen maar vraag me af of dit niet een veelvoorkomend probleem is bij Samsung. Ben niet van plan om elke 2,5 jaar een nieuwe wasmachine te hoeven aanschaffen 😉
Dank alvast!
Jeff
op 30-11-2020 02:57 PM
Hey Jeff, goedemiddag en welkom op de Samsung Community.
Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt, ook wij balen ervan dat je wasmachine na 2,5 jaar defect is. Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasmachines; jouw wasmachine valt net buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van de wasmachine.. Een andere optie; wanneer je van mening bent dat het apparaat niet aan de te verwachten levensduur voldoet, kun je hiervoor contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat zij nog iets voor je kunnen betekenen. Je hebt immers naast de fabrieksgarantie ook een wettelijke garantie, kijk hier voor meer informatie.
Groeten,
Martijn