Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Vaatwasser DW60M5050BB/EN Deurschakelaar werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2023 08:21 AM)
444 Weergaven
ptvanwinsen
Explorer
Opties

Goedemorgen medewerkers van Samsung,

Sinds februari 2019 heb ik een Samsung vaatwasser (model: Samsung DW60M5050BB/EN) waar ik verder heel tevreden over bent. Alleen sinds vandaag werkt de deurschakelaar niet meer. Helaas heb ik geen garantie meer van de winkel waar ik deze vaatwasser gekocht heb (Mediamarkt) alleen ik vind dat ik van een vaatwasser waarvoor ik destijds 500 euro betaald heb zo'n cruciaal onderdeel niet al zo snel de geest mag geven. Ik heb hiervoor een vaatwasser gehad die ruim 10 jaar keurig gefunctioneerd heeft. 

Op dit moment sluit m'n vaatwasserdeur niet volledig. Normaal hoort de deur dicht te klikken. En dat gebeurd nu dus niet meer. Met wat Googelen lijkt het erop dat hier de Samsung DD82-01642A deurschakelaar niet meer (goed) werkt. Kunnen jullie als bedrijf hierin iets voor mij betekenen?

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Groeten,

Paul 

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ptvanwinsen, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je afwasmachine niet meer goed afsluit. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we de afwasmachine repareren, hier zullen wel kosten voor worden berekend. Het service centrum houdt uiteraard wel rekening met de leeftijd van je afwasmachine.

Naast de fabrieksgarantie heb je ook recht op een wettelijke garantie, om hier aanspraak op te maken dien je in gesprek te gaan met je verkoper. Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes