op 09-06-2019 02:03 PM
Hallo,
ik heb een probleem met mijn wasmachine
type wf0806z8w. Hij gaat namelijk niet meer aan.
Als ik de stekker uit het (zelfde) stopcontact haal en opnieuw er in stop, gaat hij wel weer aan.
Zodra de wasbeurt klaar is moet weer de stekker er uit en er in om de wasmachine weer aan te krijgen.
Heeft iemand een idee wat het probleem is en hoe dit op te lossen is?
op 11-06-2019 02:01 PM
Hi Daisy! Da's niet handig. Ik begrijp dat hij dus wel aan gaat, maar na een wasbeurt krijg je 'm niet meer aan zonder eerst de stekker eruit te trekken.
Kun je de wasmachine eens aansluiten op een ander stopcontact, eventueel met behulp van een verlengsnoer (zorg dat het verlengsnoer een hoge capaciteit aankan).
Ik ben benieuwd of het dan ook gebeurt.
op 11-06-2019 06:56 PM
Dat heb ik reeds geprobeerd. Ik heb in mijn bijkeuken namelijk 2 stopcontacten naast elkaar die allebei op een andere groep zitten, zodat ik kan wassen en droger tegelijkertijd. Helaas lost dit het probleem ook niet op.
op 12-06-2019 11:45 AM
op 12-06-2019 02:23 PM
5 a 6 jaar
op 12-06-2019 02:29 PM
Oké, ik wil hiervoor dan een monteur langssturen, maar omdat de wasmachine buiten de garantieperiode valt, zullen hier wel kosten bij komen kijken. Het is dus even de vraag of dit voor jou ook een optie is. Stuur me even een privébericht, dan kan ik je alle opties uitleggen.