Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung combi magnetron NQ50J3530BS

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2017 04:24 PM)
6881 Weergaven
Arie57
Student
Opties

Wij gebruiken dit apparaat iets meer dan een jaar. Het lukt ons niet in de (hetelucht) oven om bijvoorbeeld pizza's bladerdeeg recepten, appeltaarten naar tevredenheid te bereiden. Bij al deze voorbeelden blijft de onderkant slap of niet gaar. We hebben diverse standen geprobeerd. Het lijkt erop dat vanaf de onderkant niet voldoen warmte/luchtstroom komt. We zijn ten einde raad en hebben het gevoel dat we een miskoop produkt hebben aangeschaft. Wat is de oplossing? 

58 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je de meegeleverde grill ook? Welke stand gebruik jij? Ik gebruik Convection altijd..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Arie57
Student
Opties

Wat bedoel je met meegeleverde grill, als je bedoelt de knop, vanaf de nulstand tweede stand naar rechts draaien. We;le stand is dan de convection? Worden de pizza bodems dan wel knapperig?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Combi-MWO Mode (MWO + Oven)
MWO + Grill / Convection

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201502/20150226153814000/NQ50J3530BS_EF_DE68-04356A-00_...
Pagina 30 in de handleiding en verderop op pagina 46 staat er ook een stukje voor automatische bereiding voor Pizza.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JanPters
First Poster
Opties

Wij ervaren hetzelfde probleem. Als je een pizza of afbakbroodje met de oven in 'hete lucht' stand wil klaarmaken is de bovenkant zwart, terwijl aan de onderkant het niet goed gebakken is. Ik merk dat in 'hete lucht' stand de grill ook in werking treed, dat zou toch niet mogen. Daarvoor heb je toch de grill stand niet? Deze samsung combi oven is wat mij betreft een 'afknapper'.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @JanPters,

Gaat het bij jou om hetzelfde model?

rsz-846676
0 Likes
JanPters
First Poster
Opties

Ik heb een NQ50J3530BS/EF. Met mijn vorige oven, die 25 jaar is meegegaan, had ik geen enkel probleem met de warme lucht functie, de warmteverdeling boven/onder was gelijkmatig.

PS: ik wacht ook nog op het terugstorten van de 100€ van de cashback actie. (waarvoor ik via de samsung website alle gegevens heb doorgegeven: aankoopdatum, product, serienummer)

Mvg,

Jan

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Gebruik je dan wel de Inleggrill + keramische plaat zoals in de handleiding staat? 

Betreft de promotie, heb je het registratienummer voor mij?

rsz-846676
0 Likes
Coco4444
First Poster
Opties
Bij gebruik van de hetelucht-functie wordt de onderkant niet bruin en blijft slap, o.a. van pizza en afbakbroodjes. Hoe wordt alles gelijktijdig bruin?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Coco4444,

Heb je hiervoor al in de handleiding gekeken? Hier wordt onder andere aangegeven hoe je de broodjes het beste kunt afbakken, evenals een (bevroren) pizza.

rsz-846676
0 Likes