Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Rode lampje filter droger knippert

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2022 12:00 PM)
1269 Weergaven
Members_yXVNZA4
First Poster
Opties

Hallo..

Bij het aanzetten van de droger knippert het rode filter lampje 10 seconden en gaat daarna wel weer uit...nou heb ik het filter en filterhuis al helemaal schoon gemaakt,zelfs de sensor in het filterhuis is schoon...warmtewisselaar is tevens helemaal schoongemaakt..verder heb ik de stekker al een uurtje uitgehaald zodat het weer resettenkon.maar het lampje blijft knipperen als wij de droger aanzetten..

Wat kan hier het probleem van zijn en kan het schadelijk zijn voor de droger op langere Termijn..

Mvg erik

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Daan991, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer het filter en de warmtewisselaar van jouw droger verder schoon zijn en dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de droger dan aanmelden voor een serviceverzoek. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_yXVNZA4

Hoi Erik, goedenavond.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍  

Wat is het modelnummer van jouw droger?

Groeten,

Martijn

0 Likes
shaydie
First Poster
Opties
Ik heb dit precies hetzelfde... en ik heb hem pas 1 dag. Vd week nieuw gekocht bij de mediamarkt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @shaydie, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van de wasdroger? En heb je de droger wel kunnen gebruiken?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Daan991
First Poster
Opties

Hi Martijn,

ik ben zeer benieuwd wat de oplossing was, het bovenstaande komt helemaal overeen met wat mijn samsung droger nu doet, ik hoor graag van je!

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Daan991, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer het filter en de warmtewisselaar van jouw droger verder schoon zijn en dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de droger dan aanmelden voor een serviceverzoek. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

0 Likes