op 15-01-2022 12:00 PM - laatst bewerkt op 24-01-2022 08:29 AM door MartijnK
Hallo..
Bij het aanzetten van de droger knippert het rode filter lampje 10 seconden en gaat daarna wel weer uit...nou heb ik het filter en filterhuis al helemaal schoon gemaakt,zelfs de sensor in het filterhuis is schoon...warmtewisselaar is tevens helemaal schoongemaakt..verder heb ik de stekker al een uurtje uitgehaald zodat het weer resettenkon.maar het lampje blijft knipperen als wij de droger aanzetten..
Wat kan hier het probleem van zijn en kan het schadelijk zijn voor de droger op langere Termijn..
Mvg erik
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-10-2023 11:10 AM
Hi @Daan991, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer het filter en de warmtewisselaar van jouw droger verder schoon zijn en dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de droger dan aanmelden voor een serviceverzoek.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 17-01-2022 06:23 PM
Hoi Erik, goedenavond.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍
Wat is het modelnummer van jouw droger?
Groeten,
Martijn
op 01-04-2023 05:09 PM
op 03-04-2023 03:21 PM
Hi @shaydie, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van de wasdroger? En heb je de droger wel kunnen gebruiken?
Groeten,
Martijn
op 20-10-2023 07:12 PM
Hi Martijn,
ik ben zeer benieuwd wat de oplossing was, het bovenstaande komt helemaal overeen met wat mijn samsung droger nu doet, ik hoor graag van je!
op 24-10-2023 11:10 AM
Hi @Daan991, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wanneer het filter en de warmtewisselaar van jouw droger verder schoon zijn en dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de droger dan aanmelden voor een serviceverzoek.
Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn