op 21-03-2020 10:18 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mijn wasmachine komt niet meer op toeren tijdens het centrifugeren en blijft dan hangen in het programma op 9 minuten.
Nu wil ik de print gaan vervangen maar kan niet de juiste vinden. Ik ben dus op zoek naar het juiste art.nr. van de print. Verder ligt er op de bodem van de machine zwarte stukjes. Lijkt wel grafiet. Is dit van de schokbrekers?
Graag zsm hulp aangezien wij niet meer kunnen wassen nu en we gezien de Corona maatregelen niet telkens naar vrienden of familie kunnen. Ik vind dat er wel snel slijtage aan het toestel is gezien de leeftijd. Dit probleem en bonken en lawaai tijdens centrifugeren wat ook al naar een jaar of 3 begon.
op 23-03-2020 02:42 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Arno5,
Heb je al op de website van onze partner, Samsungonderdelen, gekeken?
https://www.samsungonderdelen.com/ Voer hier je modelcode in en je ziet alle geschikte onderdelen. Kun je tevens een foto meesturen van de zwarte stukjes?
Anders kan ik ook en monteur voor je inplannen.
op 14-04-2020 09:48 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo,
IK heb een identiek probleem en wil hierbij aanhaken. Ik heb gekeken naar Samsungonderdelen maar kan de betreffende printplaat niet vinden. Het schijnt een bekend probleem te zijn dus ik neem aan dat dit bij de experts van Samsung een duidelijke zaak is. Graag zou ik willen weten waar ik hem kan bestellen, en wat de prijs hiervan is.
Dank,
Paul
op 14-04-2020 12:22 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-04-2020 01:42 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@BruceH: Bij mij gaat het om de WF70F5E0Q4W welke ik in 2015 heb gekocht. Er staat geen /EN achter op het stickernummer vermeld.
op 14-04-2020 04:16 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Okay, duidelijk! Dan kun je via de volgende website originele onderdelen bestellen: https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/wf70f5e2q4wen.htm?popular=yes
Kom je er zo uit?
op 16-04-2020 09:58 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
BruceH,
Wow, de prijs van dit onderdeel is ruim 190 EURO!! dit is wel erg veel voor een printplaatje.
Dit is 50% van de prijs van de nieuwprijs. Is er geen coulance regeling vanuit Samsung dit dit onderdeel goedkoper kan aanbieden voor een wasmachine van nog geen 5 jaar oud. Ik ben best bereid om een eigen bijdrage te leveren maar dit bedrag staat niet in verhouding met de realiteit. Zeker gezien het feit dat de kwaliteit van dit onderdeel dubieus is.
Paul
op 16-04-2020 10:19 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken